Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2017 20:27 - Промяната в себе си приемете
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 2695 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 16.10.2017 20:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Моето послание предай.

Вие знаете много добре,
че разколът в семействата идва,
когато във вашето сърце
нещо скъсало се е и отмряло вече -
става старо, ненужно и отживяло.
Искате положението да владеете,
ала за тази цел
трябва да умеете
достойнството си да запазите
и от претенциите на чуждо его
да не се водите,
а да се опазите.
Изборът си да направите -
с Мен ли сте
или далеч от Мен избирате,
земните игри да си играете
и на щастливи семейства да се правите,
когато за всички е очевадно,
че нещата отдавна в миналото отишли са,
скъсали са се и разрушили
и напразно вие хабите сили
да поддържате туй,
което отдавна без основа е
и обречено е да отмре.
Промяната в себе си приемете
и от новото не се боете.
Ако Духът си чувствате потиснат и унижен,
какво ще загубите,
оставяте се да ви тъпчат ден след ден.
Смело себе си освободете,
избора си твърдо заявете,
по пътя си решително тръгнете
и разберете -
ако вие сте с Мен,
Аз Съм с вас
и нямате по-мощна защита.
Можете да бъдете спокойни
във Вярата си ако нямате пробойни.
Изпитанията си достойно преминавайте
и не закъснявайте
себе си да заявите
и да се строите
в Моите редици на воини,
работници на Светлината.
Обичам ви!
Винаги съм с вас!
Прегръщам ви и във вас вярвам Аз!

Ваш Отец Любящ ви

чрез Деляна Ангелова

image  



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3183210
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031