Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2018 20:20 - Да видим кой празнува!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3958 Коментари: 28 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И аз празнувам, но във фитнеса. 
Хайде да се разкършим! image
За дамите най-подходящо е колелото, тонизира бедрата и коремчето.
За господата - пътеката е по-добрата опция - тонизира цялата мускулатура.

И моите бицепси не са съвсем за пренебрегване ;))
А на пътеката, бягам с 9 км/час. Ха сега, де, кой ше ме догони, питам аз ;)))
image
Весели емоции и на празнуващите, наздраве! image
image
А бисквитена торта със сметанов и ягодов крем с парченца ягоди и канела?!
image







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - И аз празнувам, но не във фитнеса:)
13.01.2018 20:31
А с чаша Mont Royal.
цитирай
2. vesever - Краси, кой както се уреди! Аз не ...
13.01.2018 20:34
Краси, кой както се уреди!
Аз не съм опитвала Mont Royal и вероятно ще те учудя, че не знам какво е :)
Наздраве, жив и здрав, и много вдъхновения да имаш!
цитирай
3. krassko - Весе, Благодаря че не си забравила:)
13.01.2018 21:02
Пия вече трета чаша - нали ставам на три години (десетиците не се броят).
Естествено, че пия шампанско - подходящо е за случая.
Приятна вечер
цитирай
4. vesever - Значи е шампанско :) ...
13.01.2018 21:10
Значи е шампанско :) Ами, супер подходящо е!

Аз май бях разказвала момичетата как ми донесоха торта тази година и вместо 41 бяха сложили свещичките 14...
Но щом човек пази в себе си добротата, годините може би са второстепенни неща....
Лека вечер, Краси, и много добрини да ти се случват ти пожелавам!
цитирай
5. didige - Така, така. За тортата забрави. А ...
13.01.2018 21:49
Така, така.За тортата забрави.А пък на лято ......то е ясно.Наздраве и да му е сладко на който както му се иска.На теб ти желая да е като песен.
цитирай
6. vesever - Е, тренер, стига де, как може да ме ...
13.01.2018 21:54
Е, тренер, стига де, как може да ме лишиш от тортичката! Само по малко поне, по 2 мааааалки парченца! )))
На лято с мотиката, ала зимата, трябва си разкършване!
Песен да ни е на всички, Дид, и много радости да предстоят!


цитирай
7. didige - Е, тренер, стига де, как може да ме ...
13.01.2018 22:13
vesever написа:
Е, тренер, стига де, как може да ме лишиш от тортичката! Само по малко поне, по 2 мааааалки парченца! )))
На лято с мотиката, ала зимата, трябва си разкършване!
Песен да ни е на всички, Дид, и много радости да предстоят!



Тортичка преди това , малко парче за енергия.
Ако питаш мен програмата за тренировка:
Права лопата- бедра, крива- хаха- бицепси и горни коремни.Носене с количка- бицепси, трицепси и т.н., основно горна част на тялото.Вдигане на тежести- дърва, плочи с клекове, гърба изправен си е доста ефикасно упражнение.Прибиране на животни също е доста добре комплексно натоварващо освен мускулите и гласните струни.Има много упражнения на село.Така че спокойно можеш да откриеш фитнес клуб.Градинката с дворчето ще станат за чудо и приказ, а пък и посетителите доволни , а ти и финансово уредена.Чудничко.
цитирай
8. troia - Веси
13.01.2018 22:19
чудя се кой има днес рожден ден и не мога да се сетя.:)
Много лош постинг, мноого лош.:)) Не ти ли е жал да ни изкушаваш с такава голяма вкусна торта?! Някои хора може вече да са на диета.:)) Шегувам се.
Наистина приятна изненада, а щом рожденника я хареса значи е такава.
Весела вечер и да изядете тортата, защото такива неща бързо се развалят.:))
цитирай
9. vesever - Леле, Диде, това са много добри идеи, кой ...
13.01.2018 22:27
Леле, Диде, това са много добри идеи, кой да се сети....фитнесът сред природата е най-добрият. Стига да има желаещи да ме подкрепят, аз засега съвсем кротко го давам - мотика, камъни, когато се налага, тухли, пясък в количка. Но трябва да се разнообрази програмата, определено!
цитирай
10. vesever - Кати, чудих се дали да добавя тор...
13.01.2018 22:33
Кати, чудих се дали да добавя тортата, но си рекох, че като има повод, тортата ще пасне добре...
Ометоха я децата за отрицателно време. Бяхме 7 деца днес, заедно с мен, дори не им стигна.....
По стечение на обстоятелствата и по съвпадение направих тази торта, но същевременно ми хрумна, че може да се приеме като благопожелание за рожденика.
Благодаря ти!
Ще опитам да се реванширам, задето така лошо ви изкусих...;)
цитирай
11. didige - Аз съм първия кандидат. Колко е т...
13.01.2018 22:39
Аз съм първия кандидат.Колко е таксата за година?А за постоянно членство?
цитирай
12. vesever - Ми, все ще се договорим нещо, знам ...
13.01.2018 22:47
Ми, все ще се договорим нещо, знам ли, може таксата да е по един танц - влизане с танцова стъпка )))) ще стане хем полезно, хем приятно ;)))
цитирай
13. didige - Ми, все ще се договорим нещо, знам ...
14.01.2018 13:44
vesever написа:
Ми, все ще се договорим нещо, знам ли, може таксата да е по един танц - влизане с танцова стъпка )))) ще стане хем полезно, хем приятно ;)))

Ето този танц е много добър-хихихих
https://www.facebook/forrodovei/videos/1152004834933724/?story_fbid=704917766562563&id=100011330373358&comment_id=705248956529444&notif_id=1515929834190410&notif_t=feedback_reaction_generic
цитирай
14. vesever - Ахухихахахаах )))Три пъти го ...
14.01.2018 14:06
Ахухихахахаах )))
Три пъти го изгледах )))
Т'ва е наш човек, виж как добре се весели!
И сериозна хореография има, личи си, че е оттренирал! Почвам да разучавам стъпките ))
Идния месец живот и здраве пристигам във Варната, дори останалите да не успеят, аз ше дойда! И да ме заснемеш така, обаче не по бански, като господина, а ше се веят воали на брега хаха )))))
цитирай
15. didige - Ахухихахахаах ))) Три пъти го ...
14.01.2018 14:31
vesever написа:
Ахухихахахаах )))
Три пъти го изгледах )))
Т'ва е наш човек, виж как добре се весели!
И сериозна хореография има, личи си, че е оттренирал! Почвам да разучавам стъпките ))
Идния месец живот и здраве пристигам във Варната, дори останалите да не успеят, аз ше дойда! И да ме заснемеш така, обаче не по бански, като господина, а ше се веят воали на брега хаха )))))

Хахахаххаха
Не, не корона си трябва за това и да, малко пера тук там.
цитирай
16. vesever - Тук се натъкваме на проблем - с ко...
14.01.2018 15:33
Тук се натъкваме на проблем - с корона не разполагам. Обаче пера имам, събирам си постоянно, както си вървя, и все по някое перце в краката ми ))))
цитирай
17. mt46 - Поздрав!
14.01.2018 16:57
Но това не е празнуване, а работа... Аз пък купих една свинска глава и направих пача... А също и баклава... :)
цитирай
18. stela50 - Поздрави, Веси...
14.01.2018 18:12
Поводи, музика за танци... а очите ми в тортичката - любима за всички вкъщи.
Присъединямам се с удоволствие...
Здрави, щастливи, честити всички празнуващи днес !
цитирай
19. vesever - Марине, въпрос на гледна точка е ...
14.01.2018 19:01
Марине, въпрос на гледна точка е :)
Само 2 пъти досега съм ходила на фитнес, но страхотно се забавлявам и е много весело!
С щерката тръгваме от идната седмица редовно, по 3-4 пъти седмично, ще извадя карти, които ни дават неограничен достъп, як купон ще е!
:)
Поздравявам те и аз, благодаря ти!
цитирай
20. didige - Тук се натъкваме на проблем - с ко...
14.01.2018 19:02
vesever написа:
Тук се натъкваме на проблем - с корона не разполагам. Обаче пера имам, събирам си постоянно, както си вървя, и все по някое перце в краката ми ))))

Веселата ферма.Ето това е освен упражнения и танци трябва да има!
Страхотен е Весе!
https://www.facebook/jay.lavery.7/videos/1363204563703837/
цитирай
21. vesever - Таня, благодаря ти! Живи и здрави ...
14.01.2018 19:02
Таня, благодаря ти!
Живи и здрави и щастливи и ти, и близките ти бъдете!
Жалко, че няма как реално да предложа тортичката, но веселите емоции не са малко и се радвам, че можем да ги споделяме!
цитирай
22. vesever - Диде, направо е професионален, ...
14.01.2018 19:15
Диде, направо е професионален, уникален. Имало, значи, и други такиа хора, които танцуват и не се притесняват да се покажат - мислех, че само аз съм така ))
А е толкова весело и приятно!
:))
цитирай
23. didige - Диде, направо е професионален, ...
14.01.2018 20:11
vesever написа:
Диде, направо е професионален, уникален. Имало, значи, и други такиа хора, които танцуват и не се притесняват да се покажат - мислех, че само аз съм така ))
А е толкова весело и приятно!
:))

Разбира се , че има и се възхищавам за смелостта.Аз например като видя фотоапарат или камера и се преобразявам на дърво.Индианска работа.;)
цитирай
24. vesever - Ми, за тази работа има скрита камера ...
14.01.2018 20:14
Ми, за тази работа има скрита камера ;)))
цитирай
25. didige - Ми, за тази работа има скрита камера ...
14.01.2018 20:19
vesever написа:
Ми, за тази работа има скрита камера ;)))

Да внимавам казваш значи?:)
цитирай
26. vesever - Не случайно се наричам Папарак Н...
14.01.2018 20:28
Не случайно се наричам Папарак Номер Едно на Родината.
И създадохме клуб с децата, Папаракус Булгарикус....
така че само ни ела и да видиш )))
цитирай
27. didige - Не случайно се наричам Папарак Н...
14.01.2018 20:33
vesever написа:
Не случайно се наричам Папарак Номер Едно на Родината.
И създадохме клуб с децата, Папаракус Булгарикус....
така че само ни ела и да видиш )))

Хванахте ме няколко пъти, видях аз.Нали си агент.Трябва да внимавам.Нищо нали съм ф...а ще се преобразявам напрао.
цитирай
28. vesever - Ам, то сега нямаше никакво време, ...
14.01.2018 20:36
Ам, то сега нямаше никакво време, покрай празниците. Ти ела за 1 седмица, да видиш какви чудеса ше сътворим )))
Слагаме роклите с воали и отиваме на реката. Другото е ясно ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4036923
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол