Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2017 22:45 - Любовта в нас (линк към статия)...
Автор: urpa4a Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 783 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 26.06.2017 22:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тук доста точно се описва, нещо което трудно би било разбрано, ако не е истински изпитано, от личния ни опит пропит с истинска емоция:

evolife.bg/tainata-za-namiraneto-na-istinskata-lubov/

Доста добре описва и последната ми седмица от емоционален колапс, който изпитах и с достоверна точност, описва реално бушуващото в съществото ми чувство.

Пожелавам всекиго да стигне, до това ниво на играта от живота ;)



Гласувай:
0



1. katara - ..кога ша съ кротнеш, бее
27.06.2017 07:59
нищо не си разбрал..аре, вече по тихооо..шъттт...

„ Когато не искаш нищо, не търсиш нищо, не очакваш нищо, Върховното Състояние ще дойде при вас неканено и неочаквано. Това е всичко.“
цитирай
2. urpa4a - А ти колко си невъзприемчив - нереално, да си и невеж в същото време...
27.06.2017 13:39
Кой ви пълни умственият багаж на "тролския" акъл и Вас!
Изобщо не става дума, за търсене или намиране. Нито за нещо неканено или неочаквано.
Върховно състояние ми коментираш все едно си взел цитат, от чужд труд по друга тема...
Изобщо, идеята и концепцията за възприятията и вътрешните усещания, които човек може да изпита, само когато реално е преминал през емоцията, която описва статията, би могъл да се изкаже тук...
Но не и нехайни "нехранимайковци", които дори не разбират какъв е смисъла да прочетат статията!
Какво ли остава и да очакват, някой да се опитва да им обясни, нещо което едва ли ще им даде някакъв отговор, на безумната им критика (определено и не на мястото си, разбира се, изобщо нищо общо с темата). И това дори няма да получат, но защо изобщо си мислят, че като са си от типа "кон с капаци" и се опитат да ме провокират - реално си остават "кон с капаци", но не реално, че мен ме вълнуват дадените "персони", колкото и в очите ми да са "патологичен случай". Но "нехайното" им отношение по темата, само по себе си показва на света около мен, колко са ... Да не ги хортувам, че сами трябва да си изберат, как да ги наричам!
Простодушния ти коментар, в темата сега нека ти послужи, за проста база за сравнение. И ти го давам за домашно да се намериш по системата, от казаното в темата, за да не те намирам !АЗ!...
Никого не вълнува, какво ми "лаеш", ама като "лаеш" - "ЛАЙ БЕ ПАЛЕ, НЕ МИ ВИКАЙ ДА КРОТНА, ОБОСНОВИ СЕ ИЛИ ВИЙ ОПАШКА, ДА НЕ ГНЯВИШ ПО МОЕТО БРЕМЕ..."!!!

ПП: ТОЗИ Е ПОСЛЕНИЯt НА КОЙТО ПРОСТО НЕ МУ ДАВАМ ИГНОР! ДРУГИТЕ ДА ТРАЯТ, АКО ЩЕ МЕ ЛАЯТ, АКО ЩЕ Е БЕЗЦЕЛНО!!!
цитирай
3. katara - spoko, igra4a :)))
30.06.2017 14:04
ко те заболя?
аз не слагам гъзоминуси..
знаеш ли кво казал един..
„това ,което не ме убива
ме прави...по-малък“
Маrio Bros :)
аре, спинкай там..
чак пък и Обяснения искал..
Жега е, брат..
юлия
цитирай
4. urpa4a - ко те заболя? аз не слагам гъзо...
25.01.2018 00:13
katara написа:
ко те заболя?
аз не слагам гъзоминуси..
знаеш ли кво казал един..
„това ,което не ме убива
ме прави...по-малък“
Маrio Bros :)
аре, спинкай там..
чак пък и Обяснения искал..
Жега е, брат..
юлия


АМА Е БИЛ НА ГЪБИ - ПСИХОТРОПНИТЕ НЕ СА НА МОДА В ДУАЛЕН СВЯТ ОТ ПСЕВДО РЕАЛНОСТИ, а ТИ в коя си? :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 361025
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031