Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2017 08:12 - Защо Yujin Seo е следващият корейски модел, готов да отиде на глобално ниво
Автор: kristinafrench Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нова поредица от корейски модели доминираха в тази верига за седмицата на модата, така че естествено, ловът за следващия зашеметяващ от Сеул е включен. Както показват пролетта на 2018 г. днес, днес се забелязва едно особено удивително неизвестно: Юджин Шо, 17-годишният, с едно лице по свое усмотрение, което отнесоха местната модна индустрия от буря.

image

В една импровизирана палатка зад мястото на шоуто на DDP, роденият и повдигнат в Сеул модел седи за бърз разговор между фитинги, носещ бяла дантелена рокля на Гучи и люлка на бутилка зелен чай. Тя има срамежливия, сладък начин на ученик от гимназията (която е тя), която изведнъж се озова в отчаяно търсене. Но никой не я принуди в индустрията; Seo се влюби в него, след като видя Корея Next Top Model Season Five. "Просто ми говореше", казва тя. "Гледах един сезон и след това ги привързах." След това тя бързо се записа в класа по моделиране и беше избрана от ръководния екип на агенцията си ESteem година по-късно; сега тя жонглира кариера на пълно работно време, докато пребивава в училище, като й дава много гъвкавост, за да го направи.

Когато повечето модели издържат сезона с надеждата да се обърнат към по-късни издания и кампании, Seo се застъпи по обратния път. Всъщност тя работи с най-добрите фотографи на страната - за марки като "Лъки Чует" и "8 секунди", водещи в корейската Вог и Ел-дълго, преди да стъпи на пистата. Миналата година тя е прелетяла в Париж, за да застреля световна кампания за Сефора на 16-годишна възраст, първото й пътуване в чужбина. "Беше вълнуващо, но неудобно", тя си спомня за гледането на снимките, които мигаха на монитора за първи път. - Още по-неудобно, отколкото си мислех.

Оттогава насам тя се превръща в приспособление във всяко едно от големите списания в региона: потопено под водата в бяла мантот за корейски Vogue, облян в латекс по корицата на Harper"s Bazaar Singapore. "Сега, чувствам се, че съм ударил крачка и мисля, че ще стана малко по-алчен, докато продължава времето", казва тя. Това включва желанието й да завладее пистата, докато влиза в четвъртия сезон. "Радвам се, че обичам шоута", казва тя. "Преди много време, когато ходех, нямаше никакви мисли, нищо в главата ми. Но сега практикувам - аз правя! - и мисля за начина, по който ходя и повече за това да съм готин.

Това, което отличава Seo, е силата на нейните черти и според нея променливата им природа. "Мисля, че лицето ми се вписва в много различни визуални концепции", продължава тя. "Мога да изразя много различни неща; когато гледам снимките, мога да видя много различни страни от мен. "Тя има скулптурно лице, чиито самолети хващат светлината точно така, но това е нейната неконвенционална челюстна линия, казва Seo, която е спечелила фенове - брадичката й е по-изразена с леко подкопаване, а устните й изпъкват прекрасно. "Първоначално се опитвах да направя скоби, за да го оправя, но всички ми харесват това", казва тя. "Това е мое, това ме прави специален, така че съм се радвал да го обичам."

Seo става още по-откровен, когато обмисляте особената мания на Корея за "V-линията" или остра, тънка челюст и брадичка. Първият човек може да изисква страшна операция за бръснене на кости или редовни инжекции с Botox, които безброй мъже и жени правят. Но Seo се превърна в сензация не въпреки челюстта й, а заради нея. Истината е, че тези момичета с неочаквани черти са най-търсени и тъй като модели като Seo прегръщат своите несъвършенства, тя има начин да облекчи тясните красота на страната. "Харесва ми снимки, които подчертават уникалността на лицето ми", добавя тя. "Устните ми, брадичката ми в сравнение с другите модели - това е моето очарование." На модния хоризонт ще има много повече.


Тагове:   мода,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kristinafrench
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 17361
Постинги: 22
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031