Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2007 02:31 - Принципът, тъждество и различие, вечност и безкрайност 2
Автор: begetron426 Категория: Технологии   
Прочетен: 1981 Коментари: 0 Гласове:
0



        Тетралектичните отговори. Втора част   1. Принципът като основна предпоставка на познанието е начална, отправна точка като общо правило, методология за разкриване и получаване на ново знание за законите на Природата. 2. Единството на противоположностите се осъществява при тяхното свързване и те стават тъждествени, еднакви и неразличими. Това единство на противоположностите се нарича равновесие, при което се зануляват техните противоположни качества. Как тогава ще различим противоположностите и ще ги определим като различни. Например при съединението на Н/+/и О/-/ се получава неутралното съединениеу вода, при което вече ги няма отделните качества на Н и О като различие, а има ново съединение /качество/ при което противоположностите водород и кислород са се свързали и са унищожили, занулили взаимно своите противоположни качества и са се превърнали в неутралното съединение вода. Това важи за всички противоположности в Природата. За да определим различието на Н и О в тяхното свързано единство като тъждество наречено вода, ние трябва да разложим водата на Н и О, тоест трябва да разградим тяхното единство, тъждество и те да останат свободни противоположности с различни качества. Затова противоположностите при свързването им в равновесно единство, стават тъждествени неразличими. А при свободно несвързано състояние проявяват своите противоположни качества, които определят противоречивата система. Така че в границите на тяхното единство противоположностите са станали тъждествени, неразличими като противоположности, а само извън границата на тяхното единство, тъждество те стават свободни различими противоположности с различни качества. 3. Асистента правилно е определил категория тъждество с първота половина на изречението си, защото е казал, че при тъждеството противоположностите преодоляват своето различие. Но с втората част на изречението отрича правилното, което е казал. Защото приема противоположностите за различни, но тъждествени. Невярно, неправилно и алогично, противоречащо на правилното в първата половина на изречението. Научният ръководител пък греши като казва, че при тъждеството на противоположностите се определя тяхното различие като става ясно какво е. Вярно е казаното от асистента, че при тъждеството се преодолява различието на противоположностите и то става неясно. Това вярно виждане можем да го подкрепим с примера на анихелацията/унищожението/ при среща на частиците с античастиците. При среща на положително натоварен антиелектран с отрицателно натоварен електрон, става пълно унищожение /анихелация/ на противоположностите/електрона и антиелектрона/ и се получават равновесните, нулеви частици, фотони. Същото става при срещата на протон и антипротон. Фотони се раждат и при срещата на протон и електрон. Поради един и същи краен продукт, фотони, не можем да определим какви частици са си взаимодействали, защото чрез фотоните те са станали тъждествени и е унищожено тяхното различие. Пак повтарям, навсякъде, където има противоположности се стига до същия равновесен ефект, изчезване на различието на противоположните качества, защото те стават тъждествени, чрез взаимодействието си, което ги обединява. 4. Не може момента на тъждеството на противоположностите да изразява тяхното различие, по причината, че те са различни. Безсмислен алогизъм, с който асистента противоречи на себе си. Именно на казаното от него в точка 3, че при тъждеството противоположностите преодоляват своето различие, което е правилно. Грешката пък на научният ръководител е точно обратната за момента на тъждеството при противоположностите. Това е така, защото той казва, че в момента на тъждеството си противоположностите изразява различието си, поради това, че са тъждествени. И при двата случая противоположностите не могат да изразяват различие, защото когато са различни те още не са тъждествени, а са свободни. А когато противоположностите са тъждествени те вече не са различни, защото са унищожили различието си при свързването си в тъждество. Всичко свързано с тъждеството и различието на противоположностите можеше да се реши само в една точка, защото алогичната игра на думи води до заблуждаващи, неверни изводи. В края на кайщата то има много просто решение, защото категориите тъждество и различие са двете полюсни противоположни странии са различни само като разединение, а като обединение губят различието си, както е при всички противоположности в природата. 5. Съдържанието вечност е определение на безкрайно време, а съдържанието безкрайност е определение на вечността на пространството. Изводът е, че ве вечна е само безкрайността и безкрайна е само вечността. Безкрайността и вечността не могат да бъдат относителни, крайни, конкретни определени системи, защото са незавършени системи. Безкрайността ще върви към своята завършеност вечно, а вечноста ще върви към своята завършеност безкрайно, поради което и двете/безкрайност и вечност/ стават неопределени. Затова абсолютното не може да бъде относително, конкретно, крайно и определено, както не може да бъде и съвършено защото е неопределено, а съвършенството трябва да да бъде напълно определена система, която да съдържа всички безкрайни и вечни абсолюти.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: begetron426
Категория: Технологии
Прочетен: 2892755
Постинги: 370
Коментари: 4166
Гласове: 87740
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031