Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2009 22:46 - Тетралектичен отговор срещу критиката на Тетралектиката от един теоретик на системното познание, продължение 1
Автор: begetron426 Категория: Технологии   
Прочетен: 10699 Коментари: 57 Гласове:
0

Последна промяна: 25.02.2009 19:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Системолозите на ОТС не са уточнили, какво точно са елементите на системите, каква е функцията на взаимодействието при систематизирането или изобщо, какво разбират под категорията система, което не им е позволило да намерят истинската системна същност и нейната всеобщност. Това е внесло огромни противоречия между теоретици на системното познание при търсене на Обща теория на системите, което е довело търсенето до задънена улица и което кара отрицателите на системното познание да ликуват. Имайки в предвид обективната реалност на материалната действителност, че съществува и се развива само като материални структури и форми, които формират целостта си при взаимодействие на определени елементи, а самите структури и форми взаимодействат и помежду си, за да се усложняват или да се разрушават – можем да си извадим извод в посока на системността. Затова като се има в предвид, че всичко е противоположности, които могат да бъдат системни елементи, които да си взаимодействат, така че да образуват системите на структурите и формите или да ги развалят, което води до обобщението, че всичко е система. Така казаното води до извода, че дори елементите, от които се образуват системите представляват системи, защото са сложни образувания най-малко от два елемента, две противоположности, което означава, че не съществува такъв единичен елемент, който да няма своя противоположност. Само съществуването на такъв единичен елемент съществуващ само за себе си или затворен в себе си, или „нещото в себе си” на Кант може да опровергае, че всичко е система, но такъв елемент до сега не е открит и никога няма да бъде открит поради неговото несъществуване. Дори оная форма на материята, която ще е първична и неделима, въпреки че ще е без структура и без форма или без елементи пак ще има системни възможности на съществуването си, което ще предполага нейното развитие. Тази възможност се изразява с това, че такава безструктурна материя би трябвало да има своя безструктурна противоположност и съвкупността от двете вече ще е система, което предполага тяхната обвързаност да продължава чрез взаимодействието между тях, за да не бъдат затворени в себе си, а да може да се стигне до образуването на нови системи, но вече с ново качество, продукт от взаимодействието като развитие. Точно поради такова първично системно съществуване може да съществува и се развива света. Можем да констатираме, че няма материя без система, както не може да има система без материята. Изводът, е че категорията система е по-всеобхватна от категориите структура и форма, което означава, че структурите и формите на материята могат да бъдат системи получени след взаимодействие, а безструктурната обективна материя може да се нарече система преди да е имало взаимодействието със своята противоположност но с възможност за това. Така че всяка обективна материална реалност е система, но има и субективни системи, които се реализират при участие както в познавателния процес, така и при вече формираното познание, което се предполага от системолозите, но което е еволюционен продукт на материята, за да се появи разума. Излиза, че съществуват два основни вида системи: обективни и субективни. И обективните и субективните имат възможност за съществуване и формиране на системи, които са с обвързани елементите, противоположности при взаимодействие и са с относително равновесие между системните елементи и такива които са необвързани с относителна свобода между системните елементи, но могат да си взаимодействат. Ако вземем двете първични безструктурни систематизирани противоположности и ги разгледаме по единично ще установим още една условност за съществуването на системност при безструктурни обекти. Елементите на тази системност ще представлява минимален набор от свойства, чрез които се преодолява възможността да бъде затворена в себе си и което определя възможността за съществуването на първичната материя съдържаща потенциал за развитие чрез съществуването на две противоположности, определящо възникване на структури и форми на материята. Така че системата винаги изразява целостта дори тогава, когато тази цялост е безструктурна и е определена само от минимален брой свойства. След гореказаното вече можем да предложим едно същностно определение за система. Система това е динамична или статична съвкупност от свойства или елементи, които образуват и развалят целостта на материята във времето и пространството и не съществува без материята. Затова системата от свойства на първичната материя определя нейната неделимост в посока към безкрайно малкото, за да бъде тя несътворима и неунищожима, но с възможност за начало, от което тръгва развитието и с възможност за получаване на безкрайно разнообразие от смъртни структури и форми, сътворими и разрушими при нейното безкрайно развитие като движение към абсолютното съвършенство. Тетралектиката разкрива точно описаното по-горе за системност или самата нейна същност изразява тази системност, затова тя може да бъде Всеобща теория на системите, защото тя е системно познание на всичко съществуващо и развиващо се като Всеобщ тетрасиметричен закон, механизъм на еволюцията. Погрешният подход на системолозите, които пренебрегнаха диалектиката за търсене и изясняване на същността на системното познание може да осветлим чрез Менделеевия химичен закон. Химичната периодична таблица е обща система на химичните елементи, но в нея химичните елементи не си взаимодействат, въпреки че периодичния закон може да обяснява взаимодействието между тях. Самата таблица е субективна абстрактна система построена върху реално съществуващи химични елементи, за да намери взаимовръзката между тях. Така построена Химичната периодична система на Менделеев, не съществува обективно в Природата, а нейните елементи съществуват реално в обективната действителност на света. Таблицата на химичните елементи е цялостна абстрактна система, а химичните елементи съществуват обективно в Природата, но всеки елемент представлява частна цялостна система от общата периодична система. Така че основните видове системи са два вида: субективно абстрактни и обективно реални, но и двата вида могат да бъдат системи с относително равновесие между свързаните елементите, относителен покой и системи в процес на изграждане с взаимодействие между елементите, относителна свобода между тях. И обективните реални системи и субективните абстрактни системи по време на образуването си имат относителна свобода като движение на елементите, а след образуването си имат относително равновесие като покой на елементите. В първият случай да се стигне до образуване на целастната система, а във вторият да се запази целостта на образуваната система. Всичко това определя съществуването и развитието. Описани системите ги има навсякъде и във всичко, което подробно се описва и доказва от Тетралектиката посредством 4 противоположности. Затова системолозите търсещи Обща теория на системите са на неправилна позиция като пренебрегват диалектиката и не можаха да стигнат до намирането и изясняването на такава Обща теория на системите, а тя се оказа, че е Всеобща теория на системите. Затова никъде не съм изказал мнение, че може да съществува системност без диалектиката, а съм подчертал точно тази невъзможност като съм искал от критикуващия да намери нещо само от един елемент, което да не е система, за да опровергае мнението ми, че всичко е система. Такова разграничение между система и диалектика правят точно системните теоретици, но никой от тях не е намерил и предложил съществуването на самостоятелен елемент, който да няма своя противоположност, за да опровергаят, че всичко е система от противоположности. Така че законите на диалектиката водят до системното познание, но когато се достигне до относително равновесие системата не загива, а напротив съществува най-дълго, защото определя същността като цялост на съществуването на системата е в относителен покой. За да се стигне до равновесие, различните диалектични противоположности с относителна свобода/елементи на системите/ си взаимодействат. Всичко това описва и доказва Тетралектиката, само че при взаимодействието се включват и тетралектичните противоположности, като така се достига до пълнотата и истинската същност на равновесието, което диалектиката пренебрегва. С тетралектичният подход се разширява хоризонта на диалектиката и се отстраняват многобройните противоречия в нея като се стига до Всеобщ закон на съществуването и развитието на материята. Затова в края на краищата съществуват два вида системи: с относително равновесие между елементите /противоположностите/, покой – статичен модел на съществуването и с относителна свобода между елементите /противоположностите/, движение – динамичен модел на развитието. Диалектиката прие само динамичния модел на развитието като борба на противоположностите и пренебрегна тяхното единство като равновесие, поради което има съществуване. Защото развитие може да има само съществуващото и може да съществува само развиващото се. Всичко се оказа много по-сложно от диалектичния подход и подхода за търсене на Обща теория на системите, което не превърна диалектиката във Всеобщ закон на съществуването и развитието и не се стигна до намирането на същността на Общата теория на системите. Елементите /противоположностите/ на системите са в относително равновесие при свързване, за да могат да се разрушават и развиват, а елементите /противоположностите/ при взаимодействие преди свързването са в относителна свобода, за да могат да контактуват и да се свързват. Всичко това означава, че няма абсолютно съвършени системи, защото няма абсолютна свобода, както няма и абсолютно равновесие, за да съществува и се развива света има само относителна случайност като движение за развитие на системите и относителна закономерност необходима за целостта на съществуването на системите. Вярно е, че Тетралектиката се стреми да обясни всичко в света, но и другото е вярно, че такова обяснение може да направи само теория, на която системите са във всичко, извлечени са от всичко, доказани са от всичко и приложени във всичко. Почти всички философи и учени са искали да построят такава Всеобща система, която управлява всичко и обяснява всичко, но не са отговаряли на посочените по-горе условия. Тетралектиката отговаря и предлага точно тези условия, за да бъде Всеобщ закон на съществуването и развитието на материята, което обединява философията с естествознанието, за да я направи доказателствена наука. Тетралектиката е дала определение на много неща, дала е определение за разум като тетралектична система: Информация, чувство, въображение /фантазия/ и мисъл като системна физическа и функционална цялост на човешкия мозък. Без което и да е от тях е невъзможно да съществува разум, а последните две са истинските атрибути на разума. Психиката е функция от системната същност на разума. Затова всяко отклонение от системната същност на разума нарушава неговата функционалност, психиката. Въпреки това не всички отклонения са болестни състояния, но са близо до тях. Например при догматизирането, идеологизирането, схоластиката, лъжата, глупостта дори се стига до отклонения от правилното мислене много близо до болестното състояние. Всички те са навредили толкова много на човечеството, което всъщност е тетралектичната отрицателност, но са го развили и са го накарали да търси и намери правилния път на мислене, което е тетралектичната положителност, който изключва посочените по-горе отрицателни категории на изопъчено мислене, а включва системите на разума, които определят същността на мисленето. Това е научното мислене, за което е необходима функционално здрава психика, за да борави с атрибутите на разума при търсене и намиране на истината.


Тагове:   отговор,


Гласувай:
0



1. анонимен - Здрасти !
22.02.2009 00:20
Имам една малка забележка : тетралектиката е продукт на човешкия разум и може да даде определение само за такъв , а не за какъвто и да е разум .
Имам и един въпрос : казваш , че всяка частица има своя античастица . принципно е така , но на практика има много повече кварки , например , отколкото антикварки (благодарение на което я има материята). Защо ?
А , и частиците на гравитацията (гравитони) са еднакви със своите античастици , тоест когато се срещнат не анихилират , а обратно - ефектите им се сумират (затова гравитацията е винаги привличаща сила).
Поздравления за интересната тема !
цитирай
2. ka4ak - съжалявам те
22.02.2009 02:26
Аз имам теория,че в един момент,доброто ще победи злото и за да не се разруши света,последните представители на злото за да оцелеят,ще се оттеглят в царството на злото и тогава битката ще е пак между два лагера,което подкрепя теорията ти!
цитирай
3. ka4ak - ОЩЕ ЕДИН КОЗ!
22.02.2009 02:31
ЕВОЛЮЦИЯ!
цитирай
4. lubopitstvo - Много хубаво begetron426, но фу...
22.02.2009 15:53
Много хубаво begetron426, но функционално здрава психика, уви, почти не остана...
цитирай
5. begetron426 - Re: sartorium
22.02.2009 21:45
Тетралектиката не е продукт на разума, а е еволюционен механизъм на материята определящ нейното съществуване и развитие. Човешкият разум само разкрива този Всеобщ закон на съществуването и развитието на материята. Така че неговата всеобщност предполага единство на материалните закони във времето и пространството. Това от своя страна предполага пътя на еволюцията да бъде единен /учените отдавна са установили това законово единство на Вселената/, което определя, че получения разумен продукт на еволюцията като начален стадии на развитие ще прилича на човешкия разум, а разликата ще бъде само в еволюционен продукт, който не е достигнал човешкия разум и еволюционен продукт, който е надхвърлил, надминал развитието на човешкия разум. Затова пътя, на който и да е разум по необходимост ще минава през разкриване на Всеобщия закон на съществуването и развитието на материята.
Всички основни елементарни частици имат свой двойник като античастица. Няма никакво изключение от това правило, а има само припокриване на някой частици със своя антидвойник. Такива са: фотоните пионите, етамезоните и хипотетичния вакуумон и хипотетичния гравитон. Припокриването се дължи на много голямото зануляване при изграждане на тяхната структура, което е определено равновесно състояние, при което свойствата на частицата и античастицата се уеднаквяват. Разлика със сигурност има, но несъвършенството на нашите уреди все още не могат да я доловят. Хипотезата за кварките и антикварките също защитава този принцип. Друго е обстоятелството, което определя, че кварките не могат да бъдат първичните съставни частици, защото техния брой стана много голям. Това е причината те да не могат да играят съставната си роля, а като се има в предвид, че няма още необходимото доказателство за тяхното съществуване те вече са извън борда на съществуващите елементарни частици. Кварковата теория има своите противоречия и вече много физици я отхвърлят. Тетралектиката също не е в подкрепа на кварковия модел. Този модел се явява етап от развитието на физиката на елементарните частици. Поздрав!!!
цитирай
6. begetron426 - Re : ka4ak
22.02.2009 21:59
Всяка теория трябва да се доказва, защото досега нито една философска система не е доказала своите истини, защото не се е облягала на научното познание за обективната действителност. За Тетралектиката също е необходимо доказателство, което предлагам и което се опира на естествознанието и на логичните философски изводи, без което е невъзможно търсенето и намирането на истината.
Благодаря все пак за подкрепата на Тетралектиката и най-много затова, че подкрепяш еволюционния принцип на развитието, който е всеобщ. Поздрав!!!
цитирай
7. begetron426 - Re: lubopitstvo
22.02.2009 22:05
Здравината на психиката главно се определя от истините, на които се обляга, за да може до устои на безразличието и агресията на действителността и да се развива. Поздрав!!!
цитирай
8. анонимен - Благодаря ,
22.02.2009 22:29
за отговора . На елементарните частици смятах да се спра в един следващ свой постинг и ми беше интересно какво мислят другите по въпроса . Всъщност отговорът ти ми даде някои идеи , за което още веднъж ти благодаря :)
цитирай
9. ka4ak - @6
23.02.2009 12:57
Еволюцията,не може да не я подкрепя,тя се случи с теб!
цитирай
10. анонимен - Добре аргументиран подход
23.02.2009 15:17
дори не изключва възможността човек да фантазира (или да твори - в по-широк смисъл); защото какво друго са поезията или фантастиката, например, ако не отклонение от "здравия" смисъл?
цитирай
11. tili - много ми е интересно,
25.02.2009 01:01
но разумът като общо или индивидуално качество се определя , задължително ли включва и 4-те елемента и в каква степен? Визирам някои изкуства, където въображението и чувството са достатъчни за постигане на резултат,а информацията и дори мисълта често пречат на творческия процес. Къде се поставя интуицията?
цитирай
12. begetron426 - Re: parasol
25.02.2009 20:05
Точно добре аргументирания подход дава възможност за достигане, проява и разбиране на пълнотата за нещата. Затова трябва да се придържаме към него, за да се разкрива истината и всички неща да намерят своето място и смисъл в съществуването и развитието на света. Така че дори най-големите отклонения от здравия смисъл да имат смисъл. Това го предполага Тетралектичната същност, че: Всичко е противоположности, които се раздвояват, за да се удвоят. Поздрав!!!
цитирай
13. begetron426 - Re: tili
25.02.2009 22:22
Тетралектични са както индивидуалните, така и общите качества на разума като съществуване и развитие, защото общото качество може да съществува само като сбор от индивидуални качества. Поради това 4 същности на разума задължително са включени като индивидуални свойства на човешкия мозък, за да превърнат човека в определена разумна и единна личност. Така че индивидуалните качества на разума са обективна реалност на субекта човек, а научното познание постигнато от мисленето на индивидуалната тетралектична системност на разума вече може да бъде всеобщо за разума. Затова доказаното научно познание става общо за всички, за да се изучава от всички човеци и се прибавя ново знание към него. За разлика от научното познание мистичното и религиозното знание не е общо за всички мистици и религиозни хора.
Степента на включване на 4 същности на разума като частно или общо съществуване се определя от развитието на тези същности. Защото най-пълно е мисленето при човек с голяма информация - памет, силно развита чувствителност, голямо въображение - фантазия, за да притежава силата както на аналитичното, така и на синтетичното логично мислене. Тогава има и най-силно развита интуиция, мигновено прозрение за истината като правилно решение
Добре си забелязала, че при някой изкуства са необходими в най-голяма степен чувството и фантазията. Това е така, но без информацията нямаше да ги има чувствата и фантазията, защото тя е основата на материалното съществуване и развитие. Няма материя без информация както няма информация без материя. Мисленето също не може да се изключи, защото твореца все пак е разумно същество, което твори, но в изкуството и в литературата е застъпено в по-голяма степен художественото-образно мислене и по-малко логичното аналитично и синтетично мислене. Ако изчистим изкуството от информацията и напълно от мисленето, то престава да има изкуство поради невъзможност за творчество. При животните дори не е така, защото те, за да проявяват или да формират инстинктите си са имали за база информацията и работят с образното-чувствено мислене поради функционалната симетрия на полукълбата на мозъка. Функционалността на полукълбата на човешкия мозък е асиметрична с проява на 4 тетралектични атрибути, което го прави разумно същество и което може да твори. Поздрав!!!
цитирай
14. kostadin - Според мене в творчеството е зал...
26.02.2009 00:35
Според мене в творчеството е заложена възможността да се създаде нещо ново.
Мислиш ли ,че човек създава нещо ново ,което го няма още във вселената.
Даже и да изучим устройството на вселената / не е възможно/,това не означава ,че ще можем да създадем подобна система
цитирай
15. ka4ak - @13
26.02.2009 01:00
не може да ми ограничиш мисълта,следователно и фантазията!Защо ме задължаваш да приема че"Няма материя без информация,както няма информация без материя!".Това просто не е вярно!Помисли и ще ме разбереш!
цитирай
16. tili - подозирах нещо такова
26.02.2009 05:08
и благодаря за отговора. Казват , че дори във вакуума има матерални частици. Вероятно анализа и синтеза си протичат автоматично и не могат да бъдат съвсем изключени съзнателно.
цитирай
17. boristodorov56 - Подозирах, че съм недоучен ...
01.03.2009 09:30
Не ми е тема в творческия натюрел - както се казваше време оно.
Но пък страшно ме респектира нивото и на темата, и на раздумкта след нея.
Браво!

http://boristodorov56.blogspot.com

цитирай
18. анонимен - :)))
01.03.2009 14:41
Да посрещнем пролетта и да викнем любовта! Честита баба Марта!"
цитирай
19. monna - ЧБМ!
02.03.2009 14:53
Усмивки!
цитирай
20. ivesa - Прав си,begetron426,за научната мисъл...
15.03.2009 13:17
е необходима здрава,нормално функционираща психика.За вредното за здавето мисловно изкривяване в Когнитивната психология има раздел с наименование"Когнитивни изкривявания".Поздрави!:)))
цитирай
21. begetron426 - Re: kostadin
16.03.2009 18:20
Прав си, че точно творчеството създава новото, а за творчество е необходим мислещ разум, но разума на етапа, в който се намираме ние твори чрез посочените определени, тетралектични атрибути. Следващият еволюционен етап на развитие на разума пак ще е тетралектичен, но различен от сегашния, както е тетралектичен животинския стадий на развитие, който е различен от нашия, но го предполага. Както еволюцията създава постоянно нови структури и форми от единните елементи на материята, така и човека ще се включи със своя разум и ще започне да направлява тетралектично еволюцията намалявайки случайността създавайки нови форми на съществуване и развитие. Творчеството именно е предпоставка за това.
Съществуването на безкрайността на пространството и времето е възможност за създаване на безкрайно разнообразие на структури и форми на материята. Така че човешкия разум има възможността да създава неща, които ги няма поне в света, в който живее и сътворените от него неща да му помагат да преобразуват този свят. Затова човек има огромни възможности за творчество и може в някой случай да сътвори нещо, което липса във Вселената, овладявайки единните вселенски закони. Тръгвайки от единното да върви към безкрайното разнообразие. Например нашият Ботев и сътвореното от него може би няма да го има на друго място във Вселената, както няма точно такъв поет никъде на друго място на Земята.
Точно откривайки, изучавайки и разбирайки същността на вселенските закони, ние ще можем да им дадем разумно ново, безкрайно продължение. В това е именно великия смисъл на една вселенска разумна цивилизация, към която вървим и ние. Поздрав!!!

цитирай
22. begetron426 - Re : ka4ak
19.03.2009 15:45
Същността на информацията все още не е определена напълно. Така че това дава възможност за всевъзможни манипулации с информацията, които изкривяват нейната истинска същност. Дори се е стигнало до там, че "чистата информация" е приета за първичната божествена разумна същност, която създава и управлява всичко. А разликата между информация и разум е толкова голяма, че надвишава разликата между неразумното животно и разумния човек. Вярното, е че информацията е навсякъде и във всичко. Тук може да зададем въпроса, в кое всичко? В материалното ли всичко, което съществува и подлежи на откриване, доказателства, изучаване и прилагането в практиката или нематериалното всичко, което не съществува, не подлежи на откриване, доказателство, изучаване и прилагане в практиката. Щом информацията е възможност за цялата материя, то материята ще е възможност за информацията. Затова логично е да допуснем, че материята не може да съществува без информацията, както информацията не може да съществува без материята. Този логичен извод не е задължение, защото той може да бъде проверен само по един единствен начин да се разкрие и докаже, че има нематериална информация и информационна не материя. Уви такова доказателство не само, че е невъзможно, но е абсурдно като съществуване, затова никога няма да го има. Другото, обвързването на материята с информацията е съществуващото и то е навсякъде, и може да се подложи на проверка.
Точно това обвързване на материя и информация дава възможност на еволюцията да роди разума с тетралектичните атрибути. Затова мисълта и фантазията не получават ограничение, а имат безкрайни възможности за развитие точно поради това обвързване, което е във всичко и навсякъде. Другото, погрешното приемане, че мисълта е нематериална е всъщност ограничение, забрана за търсене, разкриване, доказване и прилагане на истинската същност на мисълта, без което доказателства човешкия разум не ще може да върви напред. Мисълта е продукт на материалната еволюция, което определя взаимосвързаност на материя и информация. Като продукт на развитие на материята, мисълта е нейната идеална надстройка, но не нематериална, както искат да я изкарат "материалните не материалисти". Тази идеална част е нов вид материя продукт на разумната материя /човека/, която е била най-голямата загадка и която все още е загадка, но загадка, която е довела света до днешния НТП, който ще е възможност за нейното разгадаване. Поздрав!!!
цитирай
23. begetron426 - Re: tili
19.03.2009 16:21
Вакуума е първичната организирана най-равновесна, занулена структура на материята, а всяка структура е съставена от елементи. Елементите на вакуумната структура са вакуумните частици изградени от първичните безструктурни, безформени и неделими материални частици на времето. Вакуума се проявява като нищо, което наричаме нещо, защото цялата маса на вакуумните частици е отишла в енергията необходима за връзката. Въпреки това науката е разкрила, че вакуума е най-плътната материя. Така че вакуума е най-великото нищо наречено нещо.
За мисловният анализ и синтез при човека можем да кажем, че протичат автоматично, защото те са естеството на разума. Без да ги има не може да съществува разум, затова не може напълно да ги изключим, защото изключваме разума, а без разум няма творчество. Синтетичното и аналитичното мислене са върха на мисленето, но като всеки връх лежат на основи от информация, образно-чувствено мислене и фантазия, които са задължителни при художниците, поетите артистите и др. творци на изкуствата . Поздрав!!!
цитирай
24. begetron426 - Re: boristodorov56
22.03.2009 19:33
Не си недоучен, защото истинското учение започва след академичното образование, като самообразование и всеки има възможност да се самообразова. Най-големите открития са направени от хора без образование, но не без знания. Едисон е направил най-много открития и изобретения, но е ходил само няколко седмици на училище. Фарадей до 16 годишна възраст не е знаел да чете и пише, а е направил много големи открития в химията и електродинамиката. Айщайн не завършва висшето си образование и прави най-великите съвременни и сложни открития със СТО и ОТО. Най-богатият човек на света Б. Гейтс, направил много усъвършенствувания в компютърните технологии благодарение на които е възможен Интернета, миналата година се дипломира. Нима на тоя човек му трябва диплом за висше образование? Списъка на абсурдните откриватели е много дълъг. Затова най-важно е да овладяваме знанието не заради образованието, а заради мисленето, с което можем да стигнем до истината на всички неща. Образованието дава определени знания, които са недостатъчни да се стигне до ума, а чрез самообразованието се стига до това знание, което е необходимо за ума. Разликата между разум и ум е подобна на разликата между не разум и разум. Разумът е необходим да осъзнаем съществуването си като не се приспособяваме към средата, а я приспособяваме към себе си. Умът е необходим, за да започнем разумно приспособяване и преобразуване на средата, в която живеем чрез разкриване на природните закони, които съдържат истината за съществуването, развитието и управлението на света. Поздрав!!!
цитирай
25. begetron426 - Re: vihra13
22.03.2009 23:41
Честита пролет! Пролетта е неразделна част от любовта, защото събужда Природата за живот. Пролетен поздрав!
цитирай
26. begetron426 - Re: monna
22.03.2009 23:49
Честита пролет и многоцветни творчески успехи. Пролетен поздрав!!!
цитирай
27. begetron426 - Re: lubopitstvo
23.03.2009 00:05
Психиката става по-силна, когато познаваме повече истини за съществуването развитието и управлението на света. Тогава нашите мисли са истински и точни, което е същността на здравата психика. Поздрав!!!
цитирай
28. ka4ak - @22
23.03.2009 00:22
не съм специалист,но независимо от трескавата научна дейност все още познаваме/ако приемем че наиистина го познаваме/само около 15%от това което е около нас и в нас!Изключително малък процент,като продължавам да твъдя,че е съмнително дали наистина го познаваме!Продължаваме да използваме и същия и по малък процент от възможностите на нашия мозък!При такова огромно непознаване,не може да се твърди нещо като задължително условие!
цитирай
29. begetron426 - Re: ivesa
23.03.2009 00:36
Истинското и точното мислене е същността на здравата психика, което е необходимост и привилегия на научното мислене, за да можем чрез него да разкриваме законите на реалната материална действителност и да ги прилага в практиката. Всички отклонения от научното мислене са в някаква степен и отклониния от здравата психика. Поздрав!!!
цитирай
30. анонимен - Здравата психика? Има ли крит...
23.03.2009 09:24
Здравата психика?
Има ли критерий за това състояние на психиката?
Костадин
цитирай
31. tomich - begetron426
07.04.2009 16:28
Дай ми точно определние Що е информация, за да продължим дебата
цитирай
32. tomich - #
07.04.2009 16:33
Мисля, че темата е интересна, но и много спорна
цитирай
33. анонимен - информационна парадигма
02.06.2009 13:14
Какво е информацията. Какви са информационните процеси и информационния обмен при хората. Защо всеки има свои представи за нещата, прочетете -

http://research.zonebg.com/pubs.htm

Това е най-сериозното нещо което съм намерил досега за разума, мисленето, мисловните процеси мисловните модели и информационната парадигма.
цитирай
34. анонимен - GbJJzJHFykuvd
24.05.2011 22:03
HHIS I should have thoguht of that!
цитирай
35. анонимен - XrHziFSxGmZxKWRl
25.05.2011 00:28
IJWTS wow! Why can't I think of tinghs like that?
цитирай
36. анонимен - TujhXaMfKQdM
25.05.2011 07:23
Glad I've fianlly found something I agree with!
цитирай
37. анонимен - vZrSLKWjgxYUFmzzDRE
25.05.2011 08:29
Thanks for shairng. What a pleasure to read!
цитирай
38. анонимен - vfWaGxkjFxm
25.05.2011 15:07
HkZNGJ <a href="http://exxaemffipjh.com/">exxaemffipjh</a>
цитирай
39. анонимен - KtRZxJThpYfkzRXKhQv
25.05.2011 15:10
YouВ’ve got it in one. ColdunВ’t have put it better.
цитирай
40. анонимен - aYZIbYqoTMPHavKNEb
25.05.2011 15:16
61k2aB <a href="http://tltmgzkgpoif.com/">tltmgzkgpoif</a>
цитирай
41. анонимен - mfZIHpNRFM
25.05.2011 15:19
ormZBZ <a href="http://egcpcssydzok.com/">egcpcssydzok</a>
цитирай
42. анонимен - iZSXahzoljILqeMB
25.05.2011 19:22
You have shed a ray of snushnie into the forum. Thanks!
цитирай
43. анонимен - SPPgsYSNwmRl
25.05.2011 19:55
48iK2P , [url=http://yevgicasunyt.com/]yevgicasunyt[/url], [link=http://cwmsipxkndcz.com/]cwmsipxkndcz[/link], http://hayreaxvaqei.com/
цитирай
44. анонимен - eUGqPDHNNqnBGlCpcFT
25.05.2011 20:07
tkBgZU , [url=http://cupajwwtafbp.com/]cupajwwtafbp[/url], [link=http://jwcixudxyizp.com/]jwcixudxyizp[/link], http://impspcqxznas.com/
цитирай
45. анонимен - cgtFjWrJHLdPBnzKExf
26.05.2011 13:33
HlKDD5 <a href="http://okyrjrsazdug.com/">okyrjrsazdug</a>
цитирай
46. анонимен - fuOQxXZUo
26.05.2011 19:00
xY4oPv , [url=http://iqzhowkbepoo.com/]iqzhowkbepoo[/url], [link=http://hqvobyigviih.com/]hqvobyigviih[/link], http://gnaxxvctjjlu.com/
цитирай
47. анонимен - QjOTJqRNTJiJHCpR
26.05.2011 19:09
NKlQG8 , [url=http://prvadaulgaos.com/]prvadaulgaos[/url], [link=http://izfecitrravz.com/]izfecitrravz[/link], http://jpzyybxdbfjy.com/
цитирай
48. анонимен - bvFZfAwEEQ
28.05.2011 14:34
4ebbjU <a href="http://tsneldbiyfsp.com/">tsneldbiyfsp</a>
цитирай
49. анонимен - ODIoMwFYkd
28.05.2011 16:37
SBVGAa <a href="http://vibhtddpafif.com/">vibhtddpafif</a>
цитирай
50. анонимен - icFVGAgjXm
28.05.2011 16:57
SWAKax <a href="http://fbetwfgkkwpd.com/">fbetwfgkkwpd</a>
цитирай
51. анонимен - WOJMxkHpGaQtoR
28.05.2011 17:37
rGrVyJ <a href="http://sarljyfjmbjf.com/">sarljyfjmbjf</a>
цитирай
52. анонимен - NXdSCxpJnZpD
28.05.2011 18:06
5V6p6X <a href="http://etmdsvhrrkjh.com/">etmdsvhrrkjh</a>
цитирай
53. анонимен - MZfqANanbnleHO
31.05.2011 19:07
U6HCje , [url=http://egqalvepvobw.com/]egqalvepvobw[/url], [link=http://ympjbenkqqnt.com/]ympjbenkqqnt[/link], http://oechujdwopxg.com/
цитирай
54. анонимен - uDeonxeyfwc
31.05.2011 19:11
qxd6x5 , [url=http://jejpjslfjxkx.com/]jejpjslfjxkx[/url], [link=http://mclinljmveqx.com/]mclinljmveqx[/link], http://gbqxexktxefp.com/
цитирай
55. анонимен - jehBRCeqLBsYc
31.05.2011 19:58
s8r19v , [url=http://oplcwjnbjack.com/]oplcwjnbjack[/url], [link=http://wscoserikvpc.com/]wscoserikvpc[/link], http://szxyxttdpyee.com/
цитирай
56. анонимен - lKoVfkdXDHFS
31.05.2011 20:21
H4iOaa , [url=http://hwvhngqrzvbc.com/]hwvhngqrzvbc[/url], [link=http://fepycmiftajn.com/]fepycmiftajn[/link], http://rkfovgltlhbe.com/
цитирай
57. анонимен - AIeuaAVErKQvWyOjv
01.06.2011 13:56
yXOCde , [url=http://kgholquhnjdb.com/]kgholquhnjdb[/url], [link=http://xqybtivxbqcy.com/]xqybtivxbqcy[/link], http://tlfmfcleujvl.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: begetron426
Категория: Технологии
Прочетен: 2898674
Постинги: 370
Коментари: 4166
Гласове: 87745
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031