Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 14:48 - Тетралектика и най-великия смисъл
Автор: begetron426 Категория: Технологии   
Прочетен: 11453 Коментари: 26 Гласове:
36

Последна промяна: 29.05.2012 21:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       Човекът най-много е ощетен от законите на Природата, които са му отредили прекалено малко време за живот. Докато се огледа и успее да понаучи нещо за тези закони, идва старостта и смъртта го унищожава. Така стремежът му за живот става още по-силен и смислен – чрез развитие на неговата чувственост, фантазия и логично мислене, необходими за разкриване на природните закони, за да ги предаде на бъдещите поколения като научно познание. Макър на пръв поглед всичко да изглежда безсмислено, в тази постановка е заложен онзи велик смисъл, който ни кара да се вкопчим в живота и да го развиваме и оцеляваме, заедно с цивилизацията ни, чрез овладяването на природните закони и натрупване на знания.

      Какво би станало, ако бяхме вечни? Това би означавало истинско безсмислие, защото няма да има стимули, които да ни карат да се стремим към нещо. Това ще превърне в невъзможност за съществуването ни. Защото лесното е краят на всичко, а трудното въпреки унищожителния си характер, има продължение. Затова на вечност е обречена само най-простата Субстанция, съдържаща потенциал на развитие, чрез което тя безкрайно се усложнява, вървейки към съвършенството, без да може да го постигне.

      Въпреки че във вечното ни съществуване се губи смисълът от съществуването ни; мистиката и религията ни предлагат точно вечния живот под една или друга илюзорна форма – но винаги след смъртта, някъде в иреалното. Науката ни го предлага тук и сега, но само като разчитаме на собствените си сили и се развиваме безкрайно, за да гоним вечността на живота.

      Материалното съществуване е основано на реалното битие, при което най-първичната и проста Материална субстанция е безсмъртна, което й придава двоен смисъл:

      Първо, като безсмъртна, неделима, безструктурна и най-проста материя, тя e несътворима и неунищожима, което я предпазва от манипулация.

      Второ, материята може да разчита само на първични потенциални свойства за развитие без външна намеса. Тук е заложен първичният смисъл, който определя абсолютността на самото съществуване и относителността на вечното развитие, означаващо възможност за безкрайно познание…

      Тетралектиката предполага и предлага хипотетична нишковидна електромагнитна структура на първичната материална организация, наречена вакуум, изградена от първичната, най-проста Субстанция/частиците на времето/. Така, вакуумът – най-простата пространствена структура –  придобива уникални свойства и възможности да записва и съхранява информация от всякакъв характер, във всеки отрязък на времето и всяко кътче на пространството. Безсмъртието на Субстанцията/времето/ предполага неунищожимост и несътворимост, а първичната вакуумна материална организация/вторичната материална структура/, въпреки че е най-здравата геометрична структура, е относително разрушима, с възможност за запис и съхраняване на информация и потенциал за развитие. Понеже вакуумните електромагнитни нишки е най-фина материална структура, изпълваща безкрайността на пространството като дължина и брой, логично е да могат да записват всяка информация във всеки отрязък от времето и на всяко кътче на пространството. Следователно, не само материята не се губи като се превръща от един вид в друг при своето развитие, а не се губят и обективните събития, протекли във времето и пространството

      Възможностите на една безкрайна нишка са безкрайни. Като имаме предвид, че броят на вакуумните нишки е безкраен, възможността за снемане, записване и запазване на информацията е неограничена. Частиците на вакуума влизат в структурата на всичко съществуващо и развиващо се. Потопени сме във вакуумния безкраен океан, което улеснява взаимодействието, с възможност за снемане, записване и запазване на информацията във всеки миг от вечността на времето и безкрайността на пространството.

       Потопени сме – и сме участници – в този грандиозен информационен процес. Тук се намира великият смисъл за движението напред чрез развитие. В един ден възможностите на човешкия разум ще достигнат такъв ръст, че ще може да разчете тази информация, за да я усвои и използва като възможност да сътворява всяка реалност, съществувала някъде във времето и пространството. Това означава, че ще имаме възможността за реална среща с нашето минало, постигайки безсмъртие. Но такова равнище на развитие може да бъде постигнато само от разумна НТ цивилизация, която е успяла да се хуманизира, за да оцелее и се разсели в Космоса, за да започне да го управлява умно, като управлява умно и себе си.

      От казано следва, че в материята, в света и Природата нищо не се губи; че всичко е вечно, но не като мистична и религиозна догма, и не като безконечен кръговрат, а като обективна информационна реалност – памет на материята – ,която ще овладеем и управляваме в името на безсмъртието на земния индивидуален разум и Земната разумна цивилизация.

       Ако не се развиваме, за да оцеляваме, а се подчиняваме на мистични и божествени догми, ние сме обречени. Защото материята придобива божественост само тогава, когато се развива и ражда разум, а разумът става божествен само когато се хуманизира и продължава да съществува и се развива, за да се срещне с предшествениците си, като реално ги възкреси.

      В безкрайния път на развитие, земното човечество ще се развива като разкрива и доказва природните закони и ги прилага за постоянно, относително увеличение на продължителността на човешкия живот.

      Основен извод от горното е, че в действителност човекът и Земната разумна цивилизация са безсмъртни, но само при условие, че се развиват и хуманизират, като единствената възможност да узаконят своето абсолютно безсмъртие.

 

                                                       Резюме

 

      Философията, черпейки своя синтез от естествознанието, се превръща в обективна наука, която може да доказва своите логични изводи и да синтезира Всеобщ материален закон за съществуването, развитието и управлението на света. Този закон авторът на статията нарича Всеобщ тетрасиметричен /тетралектичен/ закон на съществуването, развитието и управлението на света. Предлага го, доказва го, и го обяснява в книгата си „Тетралектика на природата“. Чрез Тетралектиката авторът на статията стига до хипотетичната идея за електромагнитната структура на вакуума, която има необятни възможности да записва информация на всичко съществуващо във времето и пространството. В тази възможност на вакуума е възможността за осъществяване на абсолютното информационно безсмъртие, което е най-големият смисъл за една развиваща се разумна земна цивилизация достигаща в определен момент до възпроизводство на нова реална материална действителност.




Гласувай:
36



1. lidislidis - Харесах статията!
29.05.2012 14:59
Поздрав за поста!:)
цитирай
2. mariniki - да...
29.05.2012 16:32
разбира се, че в света и природата нищо не се губи...
и всичко е записано в паметта на времето...замисли ме... за вечните неща
от живота... развихри ми се въображеннието за душата... 22,4 гр. енергия
нали казват, че е вечна...
цитирай
3. casus - Безсмъртие?
30.05.2012 08:10
Тогава най-градивната ни същност, наречена "инстинкт за самосъхранение" ще бъде излишна? И в какво ли ще се трансформира.....

Даааа, изключително интересна статия!
цитирай
4. анонимен - Идеята, че безсмъртен човек би се стремил към усувършенстване,
31.05.2012 10:04
няма как да се реализира, поради привнесения оптимизъм, че човек е винаги положително настроен и построен в посока развитие.
В повечето случаи дългите срокове водят до ленивост и даже деградиране. Това импонира на опонентите на Дарвин, а именно - че всъщност основният принцип е заложен в самото начало.
цитирай
5. zarenkow - "Човекът най-много е ощетен от законите на Природата, които са му отредили прекалено малко време за живот."
31.05.2012 16:45
Не вярвам някой да е в състояние да даде дефиниция за "достатъчно" или "много" , време за живот в контекста на горното. То винаги ще е недостатъчно , защото достатъчно означава вече необходимост от смърт , а това ми звучи абсурдно. :-))). Духът не е в индивида , той е е в в обществото , което ражда моралните и етичните норми около , които се създават духовните ценности. Колкото до времето и пространството , много ме впечатлява идеята на Фредкин за дискретността им и съществуването на Света , като огромен изчислителен комплекс.
цитирай
6. kostadin - Аз си мисля за това, че всяко нещо ...
01.06.2012 00:14
Аз си мисля за това ,че всяко нещо което има начало трябва и да има край Ако го е имало големият взрив значи има и край.Няма нещо създадено ,което да е безкрайно.
Значи, всичко което се движи с ускорение излъчва,ами като се сблъскат две частици - те се обединяват и какво става с безкрайната електроматгнитна нишка?Или пък се срешнат материя с антиматерия и приятелски анихилират -пак се прекъсва линията на която съм записвал безсмъртната си душа.
Нещо не ми е съсвем ясно
цитирай
7. begetron426 - Re: 1. lidislidis
01.06.2012 13:51
Благодаря! Назряло е времето да направим промяна като увеличим нашия кратък живот, и ще го увеличим. Поздрав!!!
цитирай
8. begetron426 - Re: 2. mariniki
01.06.2012 14:25
Да, нищо в света не се губи, но и най-съществено е, че и миналото не се губи, а остава вечно записано върху вакуумните нишки. Душата си остава вечна само като не съществува. Еволюцията е избрала друг безкраен път, за да вървим вечно по него като запазим смисълът, не сама като безкрайно се развиваме, а като се запази и продукта от това вечно развитие. Поздрав!!!
цитирай
9. kostadin - Да, нищо в света не се губи, но и на...
01.06.2012 16:24
begetron426 написа:
Да, нищо в света не се губи, но и най-съществено е, че и миналото не се губи, а остава вечно записано върху вакуумните нишки. Душата си остава вечна само като не съществува...........


Възможно е било да получиш реален отговор и до сега, на това, дали имаш душа ...,но вече остава да изчакаш естественият ход на живота .Не е важно какво не си ми отговорил или си написъл .Разбрах ,че не знаеш какво да кажеш Няма лошо Аз също не знам много неща.В този живот все пак си достигнал до 4 основополагащи неща.Има време и най важното, както казват Буудите, независимо кой, кога си е тръгнал просветлен ,на финала всички ще пристигнем едновременно .Значи и времето си е човешка измислица.Бъди здрав
цитирай
10. begetron426 - Re :3. casus
01.06.2012 16:55
Много дълго ще вървим до описаното и записаното на вакуумните нишки информационно безсмъртие, а инстинктът за самосъхранение до тогава все ще ние необходим.
Някога имах фантастична идея за изчезване на инстинкта за самосъхранение при постигане на безсмъртието, точно това, което си описал в коментара си. Нашата цивилизация е постигнала безсмъртието и като застраховка всеки човек има банка от информационни данни, генетични и духовни, които периодично се обновяват. Не е лесно да живееш само 70 години, но изглежда, че също не е лесно да живееш и хиляди години. Защото в тази безсмъртна цивилизация зачестили самоубийствата. Въпреки че ги възкресявали чрез банката данни, самоубийците отново се самоубивали. Тогава учените разрешили проблема като изпращали самоубийците да живеят на една планета с прекалено лоши условия, където оцеляването било много трудно. Загиналите възкресявали и отново ги изпращали на тази планета. От планетата на самоубийците изписвали само този, който е успял да оцелее в необходимия контролен период от време и го връщали на Земята, където заживява нормално като другите човеци.
Изводът, е че инстинктът за самосъхранение се калява само от трудните услови и се намалява от лесното. По същият начин се изгражда и обновява имунната система или имунната система е генетичния, физически инстинкт за самосъхранение, а инстинкта за самосъхранение е духовният имунитет на човека. Поздрав!!!
цитирай
11. begetron426 - Re 4. 40skies
01.06.2012 18:28
"Идеята, че безсмъртен човек би се стремял към усъвършенстване, няма как да се реализира, поради привнесения оптимизъм, че човек е винаги положително настроен и построен в посока развитие.
В повечето случаи дългите срокове водят до ленивост и даже деградиране. Това импонира на опонентите на Дарвин, а именно - че всъщност основният принцип е заложен в самото начало."

Първото, което си написал е вярно, "...че безсмъртния човек би се стремял към усъвършенстване, няма как да се реализира...", но в статията си, никъде не съм застъпил тази теза, а дори съм я игнорирал. Главната идея в статията, е че движението към безсмъртието е стимулатор или това е най-великия смисъл за развитието, а не, че самото безсмъртие ще доведе до усъвършенстване.
Дарвин е прав за еволюцията, защото след дългите периоди на еволюция следва еволюционен скок при който се ражда новото качество. Дългите периоди са само
подготовка за поява на новото качество, затова те съдържат прогресивни и регресивни етапи докато се стигне до еволюционния скок. Това показва, че еволюцията е неразумна и не се управлява от никой. В управлението и вземат участие само природните закони и случайността, което води до дългите периоди. Науката разкрива, че на определени периоди от 500 - 600 милиона години се е стигало до гибелта на 90 % от живата материя, но след това продължава еволюцията си само това, което се е приспособило към условията.
Основният принцип съдържащ се в началото е принципът и на еволюцията и не е заложен от никой или това е механизмът на еволюцията който е тетралектичен, което значи системен, но неразумен. Този принцип може да развие Субстанцията на материята от най-простото и неразумно до появата на разум. Поздрав!!!
цитирай
12. begetron426 - Re: 5. zarenkow
02.06.2012 22:29
Нещата за продължителността на живота не се свеждат до дефиниция, а до това,че
човекът най-висшата форма на материята е ощетен спрямо много нисши форми, животински и растителни. Точно в това е смисълът на развитие, което е принцип на всичко, което се развива; да започне от по-малкото и по-простото и да върви към многото и по-сложното. Затова продължителността на живота е започнало в пещерното време със средна продължителност 15 г. и е стигнала в наше време 90 г. като ще продължава да нараства по необходимост, за да се развие Н Т и духовно човек и цивилизацията ни.
Илюзорен божествен дух няма в индивида, защото той не съществува, а съществува само духовното развитие на човека, без което не може да се изработят морални духовни ценности в обществото. Следователно моралните и етични норми в обществото се изработват при общуването между духовно развити индивиди с положителни и отрицателни качества. Формирането на човешкото общество дава възможност за развитие на ценностна система, която се узаконява в общество, но носители на всички формирани ценности са отделните индивидите. Празноглави и уродливи индивиди не могат да формират изобщо, каквато и да е ценностна система, защото при тях липсват дори животинските инстинкти.
Идеята на Фредкин може да е впечетляваща, но е невярна, защото пространството и времето са и дискретни и протяжени поради тяхната тетралектичност. Съществуването на света като огромен изчислителен комплекс също е невъзможно поради неговата безкрайност, защото безкрайните изчисления никога няма да свършат и е невъзможно да се стигне до решение на каквото и да е развитие. Също така изчислителния комплекс, за да не изостава от безкрайността, трябва да нараства безкрайно, което удвоява невъзможността. Възможността да съществува, да се развива, да бъде управляем и познаваем света, е заключено в еволюционното, тетралектично развитие като относително взаимоотношение между закономерностите и случайностите. Поздрав!!!
цитирай
13. begetron426 - Re: 6. kostadin
03.06.2012 15:13
Големият взрив е начало на Вселената и след около 15 - 20 милиарда години ще има край. Вселената ще се свие отново и ще избухне, но вече като Антивселена. Вселените и Антивселените са безкрайни по брой. Следователно този безкраен брой има необходимост от място или пространство, където да съществуват,разширяват и свиват. Това място не може да бъде абсолютно празно пространство, защото ще пречи на раждането и живота на вселените и антивселеините, а абсолютното празно пространство е запълнено с вакуум или най-простото геометрично пространство /безкрайните по дължина и брой вакуумни електромагнитни нишки/, където се раждат и умират вселените и антивселените. Така че вселените и антивселените се раждат и умират, а безкрайните вакуумни нишки, никой не може да сътвори и унищожи, защото са вечни във времето и безкрайни в пространството. Вакуума е най-неразрушимата първичната, равновесна организация на материята, но относителна, което и позволява да записва всяка информация във всяка точка на времето и всяко кътче на пространството. Всичко е потопено във вакуума и неговите частици са в основата на всичко съществуващо и развиващо се, което улеснява обмена на информацията. Ако искаш да се запознаеш и да разбереш как са устроени и защо имат такива възможности прочети по-предните постове свързани със структурата на вакуума. Вакуумът е най-неутралната материя, която запълва безкрайността, което е възможност за описаните възможности.
Анихелацията, която описваш е несъстоятелна за вакуума, защото в нашата Вселена има антиматерия /античастици/, но няма антивещество. Затова вселените и антивселените се развиват отделно, което е ограничение за съществуване на вещество и антивещество съвместно, за да не анихилират. При анихелацията материята не изчезва, а се превръща в енергия, фотонно лъчение, фотоните са най-неразрушемите частици, носители на атомния електромагнетизъм, което не ни пречи да предаваме и приемаме информация чрез тях.
Следователно структурата на вакуума се е получила при взаимодействието между
вакуумоните и антивакуумоните и се осъществявя най-здравата равновесна връзка поради потенциалните свойства на частиците и античастиците. Следователно енергията при взаимодействието на вакуумоните и антивакуумоните осъществява здравината на връзката, както е при фотоните, което не пречи на електромагнитните вакуумни нишки да имат описаните свойства, както здравината на връзката на структурата на фотона, не му пречи да съществува нашият електромагнитен, химически, атомен свят. Поздрав!!!

цитирай
14. begetron426 - Re: 9. kostadin
03.06.2012 16:21
Ако съществуваше душата детето няма да се ражда с две чувствени животински мозъчни полукълба, които чрез запълването с информация водят до функционална асиметрия на мозъка или превръщане на едното полукълбо от чувствено в логично, човешка. Така детето получава разум, психика, душа, но не чрез хармонията на симетричните чувствени, животински полукълба, а чрез тяхната дисхармония причинена от обучението. Следователно, ако детето разчиташе на великата" божествена душа", щеше да си остане животинче, което ще е по-слабо от всяко животно, защото няма да има животинските инстинкти и няма да бъде разумно. Така че всяко дете, ако разчиташе на "божествената душа" си оставаше идиотче, а чрез обучението се превръща в човек. Затова знам какво да кажа, знам как да го кажа и защо да го кажа, опирайки се не на празнословието и фалшивата душа, а на доказаните научни истини, които са извлечени и доказани чрез обективната, реална, материална действителност, а не да разчитам на сляпата вяра в иреалното. Поздрав!!!
цитирай
15. luciffer - Значи след големия взрив и разши...
03.06.2012 19:56
Значи след големия взрив и разширението на вселената тя ще почне да се свива и после отново ще избухне като антивселена !??.....Много интересно умозаключение.....Моля да ми посочите източника в който сте открили тази прелюбопитна информация. Просто човешко любопитство :)
цитирай
16. kostadin - Ако съществуваше душата детето ...
04.06.2012 01:11
begetron426 написа:
Ако съществуваше душата детето няма да се ражда с две чувствени животински мозъчни полукълба, които чрез запълването с информация водят до функционална асиметрия на мозъка или превръщане на едното полукълбо от чувствено в логично, човешка. Така детето получава разум, психика, душа, но не чрез хармонията на симетричните чувствени, животински полукълба, а чрез тяхната дисхармония причинена от обучението. Следователно, ако детето разчиташе на великата" божествена душа", щеше да си остане животинче, което ще е по-слабо от всяко животно, защото няма да има животинските инстинкти и няма да бъде разумно. Така че всяко дете, ако разчиташе на "божествената душа" си оставаше идиотче, а чрез обучението се превръща в човек. Затова знам какво да кажа, знам как да го кажа и защо да го кажа, опирайки се не на празнословието и фалшивата душа, а на доказаните научни истини, които са извлечени и доказани чрез обективната, реална, материална действителност, а не да разчитам на сляпата вяра в иреалното. Поздрав!!!


Значи ти правиш разлика между дете човешко и животинчеТова няма физиологическо подвърждение.Аз твърдя че всяко материално тяло е разумно но ,в различен честотен диапазон и процесите протича с различна скорост .
Твоите нишки са безкрайни и ако се движат една спрямо друга магнитните им полета ще си взаимодействуват до пълното слепване в една случайна неразумна верига .Тогава и появата на разум в отделните индивиди няма да съществува и ние не бихме могли даже да спорим.За наша и на вселената радост ние съществуваме ,като паралелни вериги понякога или когато си поискаме.
Не вярвам да се откажеш ог разбиранията си Така ти си обясняваш нещата Щом си доволен -това е добре .Но добре е и да поставиш в началото на Тетралектиката ,че това е само един от възможгните образи ,които поне един разум е пустулирал.Все пак ние работим само с образи или модели .Света е твърде непознат за нас в неговата цялост.
цитирай
17. begetron426 - Re: 15. luciffer
04.06.2012 13:30
Астрофизиката е приела пулсиращият модел като най популярен, което означава, че вселената след разширението ще започне да се свива до следващият голям взрив и т. н. Тетралектиката ми предоставя възможността да стигна до Периодична таблица на елементарните частици и съответният Периодичен закон, след което съм построил структурата на всички елементарни частици. Всичко това довежда до нова възможност за изказване на научната хипотеза, която обяснява, че при следващият голям взрив нашата Вселена ще обърне знака си и ще се прероди в Антивселена. Друга тетралектична хипотеза е, че вселените и антивселените са безкрайни по брой, съществуващи независимо една от друга, а връзката им е само при обръщане на знака, защото след свиването на антивселената при взрива и ще се роди отново вселена. Така двете хипотези не само, че не са безпочвени, но обясняват, защо в нашата Вселена има античастици, но няма антивещество. По същата причина се обяснява и лявата загадка на земния живот. Именно хипотезите са най-ценни когато стигат до нови обективни истини и обясняват загадъчните моменти в познанието. Поздрав!!!
цитирай
18. begetron426 - Re: 16. kostadin
04.06.2012 14:15
Аз не правя разликата между дете и животинче, а биолозите са намерили приликата между мозъка на детето и на животното. При животните двете полукълба са функционално симетрични, чувствени и работят с образно мислене. Същото е и при детето, има две животински чувствени полукълба преди да е преминало определен период на обучение, за да се превърне едното чувствено полукълбо в логично и детето да стане разумен човек. Еволюцията чрез отражение е пренесла принципа на раждане на разумния човек от животното, отново и при детето. Следователно има физиологическо доказателство за това, че детето е с две животински чувствени полукълба и ако не премине определено човешко обучение, ще си остане животинче и няма да получи разум.
Затова трябва да приемем доказаната истина, а не твоята истина без доказателство, че всичко е разумно. Докажи, че камъкът е разумен и всички ще почнем да си говорим и общуваме с него. За вакуумните нишки не си прав, защото също поднасяш едно безсмислено празнословие, което няма нищо общо с тяхната структура. Защото вакуумът е първична най-неутрална, равновесна организация на материята като безкрайни електромагнитни нишки, които са унищожили електрамагнитните си сили при получаване на нишката. Следователно безкрайността на вакумните нишки не се получава при тяхното движение, те са безкрайни по дължина и по брой, което им позволява да изпълват празнината. Така че аз не си обяснявам нещата като някаква приумица, а се опирам на научните доказани истини, които продължавам логично и ги доказвам. А ето ти една от твоите безсмислени приумици "...ние съществуваме, като паралелни вериги понякога или когато си поискаме".
Тетралектиката щом е всеобщ закон я има и в началото и навсякъде.
Като заключение мога да кажа,че ако човешките деца не се обучават ще изчезне разумния човек и Земята ще се напълни с уроди в определен период, след което ще изчезне напълно двукракото същество , човек. Така че "божествената" душа няма да може да спаси човешкия разум, а спасението ще дойде от натрупаното, усвоено и приложено научно познание, което ще предадем на следващите поколения. Поздрав!!!
цитирай
19. kostadin - Да и например животинчетата могат ...
04.06.2012 16:13
Да и например животинчетата могат също да се обучават ,да смятат или да изразяват желанията си.Как ли го правят с елементарните си мозъци без човешката надстройка.Няма значение Биолозите не се занимават с дейността с която ти се иска да ги натовариш.
Съществуването на разума е нещо всеобщо и доста просто.Достатъчно е да можш да различаваш движенията.Тази функциионална способност е подвластна на хората занимаващи се с информатика.
Нищо няма да ти доказвам за каманите ,защото всяко материално тяло има аура , и съгласно предположението ти за вакума колебанията могат да се предават в него.Това позволява изградането на права и обратна връзка.
Ако тънките ти нишки станат неутрални те просто са незабележими за новите неща които би искал д0а запишеш върху тях.И защо са ти безброй нишки когато всичките ще записват една и съща информация Нали всичко във вселената знае засичко.
Не можеш да говориш за всеобщ закон докато сме малки крайни същества на физическо равнище.
А душа и дух си ги има и те са известни много преди да се появим във физическите си тела днес.Радвай се на модела си ,но той винаги ще си бъде не закон ,а модел
Бъди здрав и повече мисли!
цитирай
20. begetron426 - Re: 19. kostadin
05.06.2012 15:16
kostadin написа:
Да и например животинчетата могат също да се обучават ,да смятат или да изразяват желанията си.Как ли го правят с елементарните си мозъци без човешката надстройка.Няма значение Биолозите не се занимават с дейността с която ти се иска да ги натовариш.
Съществуването на разума е нещо всеобщо и доста просто.Достатъчно е да можш да различаваш движенията.Тази функциионална способност е подвластна на хората занимаващи се с информатика.
Нищо няма да ти доказвам за каманите ,защото всяко материално тяло има аура , и съгласно предположението ти за вакума колебанията могат да се предават в него.Това позволява изградането на права и обратна връзка.
Ако тънките ти нишки станат неутрални те просто са незабележими за новите неща които би искал д0а запишеш върху тях.И защо са ти безброй нишки когато всичките ще записват една и съща информация Нали всичко във вселената знае засичко.
Не можеш да говориш за всеобщ закон докато сме малки крайни същества на физическо равнище.
А душа и дух си ги има и те са известни много преди да се появим във физическите си тела днес.Радвай се на модела си ,но той винаги ще си бъде не закон ,а модел
Бъди здрав и повече мисли!


Биолозите се занимават с тия проблеми като изучават и човешкият, и животинският мозък и ги сравняват без да робуват на някаква мистична или божествена мъгла. Никой до сега не е срещнал животно, което знае таблицата за умножени дори след обучение от човек, което ти твърдиш, а техните желания се наричат инстинкти или са провокирани от инстинктите. Въпреки това при висшите животни има наченки на примитивно мислене, което е много далеч от човешкото мислене. И. Павлов е откривател на условните рефлекси, които формират индивида в зависимост от условията и затова са строго индивидуални и се проявяват при всяко дразнене. Другите безусловни рефлекси са унаследени и са за целия вид и се проявяват при строго определено дразнене. Следователно биолозите се занимават тази дейност, да раскриват истините свързани с повдигнатите въпроси. Така че животинчета могат да се обучават, защото съществуват условни рефлекси.
Разумът не се различава по движението, защото всичко се движи, но разумен е само човекът.
Такава забрана да не се говори за Всеобщ закон, защото сме малки на ръст е непонятна. Малкото човече, но с велик разум чрез мисленето ще събори всички прегради пред себе си. Най-важното ще разкрие че няма Бог и божествена душа, за да стане то божествено чрез познанието и развитието си и да постигне великата човешка, хуманна душа. Поздрав!!!
цитирай
21. luciffer - Астрофизиката е приела пулсира...
05.06.2012 16:16
begetron426 написа:
Астрофизиката е приела пулсиращият модел като най популярен, което означава, че вселената след разширението ще започне да се свива до следващият голям взрив и т. н. Тетралектиката ми предоставя възможността да стигна до Периодична таблица на елементарните частици и съответният Периодичен закон, след което съм построил структурата на всички елементарни частици. Всичко това довежда до нова възможност за изказване на научната хипотеза, която обяснява, че при следващият голям взрив нашата Вселена ще обърне знака си и ще се прероди в Антивселена. Друга тетралектична хипотеза е, че вселените и антивселените са безкрайни по брой, съществуващи независимо една от друга, а връзката им е само при обръщане на знака, защото след свиването на антивселената при взрива и ще се роди отново вселена. Така двете хипотези не само, че не са безпочвени, но обясняват, защо в нашата Вселена има античастици, но няма антивещество. По същата причина се обяснява и лявата загадка на земния живот. Именно хипотезите са най-ценни когато стигат до нови обективни истини и обясняват загадъчните моменти в познанието. Поздрав!!!

Реликтовото излъчване се смята за най-силно доказателство за теорията на Големия взрив. Затова тя е и най-популярна и разпространена сред мнозинството от астрофизиците понастоящем.
Съществуват ли антивселени?Още не е доказано дали съществуват в космоса античастици, какво пък остава за антивселени! Тъй че господине не избързвайте с хипотезата за безбройните вселени и антивселени. Тя нито допринася нито обяснява "загадъчните моменти в познанието".
цитирай
22. kostadin - Биолозите се занимават с тия п...
06.06.2012 11:33
[quote=begetron426]
Биолозите се занимават с тия проблеми като изучават и човешкият, и животинският мозък и ги сравняват без да робуват на някаква мистична или божествена мъгла. Никой до сега не е срещнал животно, което знае таблицата за умножени дори след обучение от човек, което ти твърдиш, а техните желания се наричат инстинкти или са провокирани от инстинктите. Въпреки това при висшите животни има наченки на примитивно мислене, което е много далеч от човешкото мислене. И. Павлов е откривател на условните рефлекси, които формират индивида в зависимост от условията и затова са строго индивидуални и се проявяват при всяко дразнене. Другите безусловни рефлекси са унаследени и са за целия вид и се проявяват при строго определено дразнене. Следователно биолозите се занимават тази дейност, да раскриват истини

Пита се дали таблицата за умножение е върхът на сладоледа или способността да се приспособяваш и оцеляваш-характерна за микроорганизмите.
Това ,че е разумен само човекът не е ли измислено от хората?Казват ,че костенурките не говорели Но...Знаеш ,че костенурките спят през зимата Изпадали в латергия Това не е вярно !Синът ми имаше рибки и тритони и един от тях беше изпаднал от аквариума .Костенурка която спеше го е разбрала ,че зове за помощ и тя дойде през зимата и ме задърпа настойчиво за панталона Последвах я видях изпадналият тритон прибрах го в аквариума и костенурката отново отиде да спи зимният си сън .Изводът е еднозначен Това не е условен рефлекс ,а отзив на разумът и .Това ,че не ги разбираме си е наш проблем.
Няма да тезанимавам с възможностите на маймуните да четат и смятат.
цитирай
23. begetron426 - Re: 21. luciffer
09.06.2012 13:18
"Реликтовото излъчване се смята за най-силно доказателство за теорията на Големия взрив. Затова тя е и най-популярна и разпространена сред мнозинството от астрофизиците понастоящем.
Съществуват ли антивселени?Още не е доказано дали съществуват в космоса античастици, какво пък остава за антивселени! Тъй че господине не избързвайте с хипотезата за безбройните вселени и антивселени. Тя нито допринася нито обяснява "загадъчните моменти в познанието"."


За големият взрив има още едно главно доказателство, червеното отместване, което доказва разбягването на галактиките, като допълнение можем да прибавим, сингулярността и още някой открития. Но целта на постинга ми е съвсем друга и затова съм предал най-достъпно, популярно за големият взрив.
Как искаш да бъде доказано съществуването на Ативселените в Космоса, като това също е научна хипотеза, а хипотезите вървят преди научните открития, а пред хипотезите вървят идеите на научната фантастика, за което имам един афоризъм, че: Научната фантастика е разузнавач на науката.
Хипотезата ми за съществуването на Антивселени се осбосновава на съществуването на античастици в нашата Вселена, но не е открито антивещество. Като отричаш съществуването на античастици, логично е да отречеш съществуването на Антивселени. Античастици съществуват предсказани от П. Дирак /позитроните/, теоретично през 1928 година и открити именно в космичните лъчи от К. Д. Андерсън през 1932 година., след което са открити античастици на всяка елементарна частица и още много от тях са открити в космичните лъчи. В ЦЕРН и други ускорители е синтезирано антивещество,антиводород с време на живот 17 мчинути, но не е открито антивещество в нашата Вселена. Хипотезата, която предлагам обяснява, Защо? Затова не съм избързал, а основателно съм предложил хипотеза, след която ще следват научни открития, които да я признаят или отхвърлят. Следователно не съм избързал с хипотезите, нито за Антивселените, нито за вакуума, нито за информационното безсмъртие. Остава само хипотезите да са достатъчно налудничави, за да бъдат верни, според Н. Бор. Съмнението ми, че са налудничави се потвърждава, след като и ти си го потвърдил, че са шизофренични, в един от коментарите в следващият ми постинг. Сега вече съм напълно сигурен, че са верни. Поздрав!!!
цитирай
24. begetron426 - Re: 22. kostadin
09.06.2012 19:01
При животните има наченки на разум, а това означава най-примитивната фаза. При разумният човек разумът му позволява да има логично мислене, чрез което да разкрива природните закони и да създаде научно познание, което му позволява да преобразува природната среда и да я приспособява към себе си чрез технологично развитие. Това нещо нито едно животно не може да прави, а всички животни се приспособяват към средата, което подчертава разликата между разумният човек и неразумното животно. Например делфините притежават много разумни действия, но не са преобразували океаните, а са се приспособили към условията в тях. Нямат научно-техническо и художествено творчество, поради това са класифицирани към най-интелигентните, животни, без да притежават разум. Маймуните също. Затова твоята костенурка е проявила наченки на разум и се е отеглила да спинка, без да разисква с теб създалата се ситуация и не е започнала строеж на атомна централа и не е отишла нощна смяна в химически завод, а се е върнала към своя инстинкт, зимният си сън. Другота е във възможностите само на разумния човек, което е върха на сладоледа, да създава и съхранява научно познание и технологично развитие, чрез което приспособява средата към себе си. Следователно, ако се върнем по обратният път на еволюцията - инволюцията постоянно ще намаляват и наченките на примитивен разум, докато стигнем до най-простата информационна, неразумна, неделима, несътворима и неунищожима Субстанция на материята. Поздрав!!!
цитирай
25. vesever - Основен извод от горното е, че в д...
02.06.2013 12:46
Основен извод от горното е, че в действителност човекът и Земната разумна цивилизация са безсмъртни, но само при условие, че се развиват и хуманизират, като единствената възможност да узаконят своето абсолютно безсмъртие.
..................
Това е, съвсем накратко изразена, и моята позиция.
Ако "хуманизиране" означава откриване и осъществяване на истинската човешка същност, така както е "зададена" у човека. Тази същност, която в последствие човекът е потъпкал и я е заменил с една нехуманна, с една все повече отдалечаваща се от истинския човек "същност", която вместо да гради и твори, предпочита да руши и убива...и по този начин човекът, "пропит" с нехуманната същност загубва и смисъла на живота, и самия себе си, в един момент не знае кой е и за какво е тук.
За безсмъртието и вечността, да, религиите и духовните учения обещават вечен живот, някога, след приключване на земния път на човека...ала има нещо друго, което хората пропускат. Човекът може и докато е на земята да живее в "другото" измерение. С душата си. Може да вижда невидимото, да преживява чудесата на Земята, на Природата, на Вселената, да бъде част от тях, защото именно това е предназначението ни /за съжаление, отдавна забравено и изгубено в съвременния материалистичен свят/.
Тези чудеса са скрити и ги виждат само онези, които поискат да отворят очите си, отвъд материалното, отвъд видимото измерение и битие на човека.
Защото човекът е много повече от материята. Тя е само външната обвивка, а съдържанието често остава непознаваемо. Не защото някой го е скрил от нас, а защото хората предпочитат за по-сигурно да се "закотвят" във видимото и отказват да погледнат по-напред и по-нагоре от носа си. :)
Поздрави
цитирай
26. zarenkow - Руснаците казват че ,
02.06.2013 12:56
живота отминава бързо, защото не му е интересно с нас. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: begetron426
Категория: Технологии
Прочетен: 2898222
Постинги: 370
Коментари: 4166
Гласове: 87745
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031