Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2016 22:44 - НАЙ-ДОБРАТА МАЙЧИЦА - МАМА НОМИ И НЕЙНИЯ ПРА, ПРА ВНУК АРТИ
Автор: begetron426 Категория: Технологии   
Прочетен: 2443 Коментари: 3 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


МАМА НОМИ СЪС СВОЙТЕ 4 СИАМЧЕТА image
         Мама Номи е 50% сиамка, а бащата на котетата, Бобо е 100% сиамец. Така се сложи началото на котешкия род. Когато се сбият два котарака, мама Номи ги развардва като наказва виновния. Най-често виновния недоволен, че му е отнела жертвата, напада нея, но тя доволна, че е прекратила битката помежду им, бъзо се скрива, защото е три пъти по-малка от нападателя. Всеки ден когато се прибирам, тя ме посрещаше и заемаше мястото си на врата ми и вечер ми оставаше котетата, защото имаше най-голямо доверие в мен, че ще ги опазя от разбойниците. Вече има друга замесничка, нейната внучка Пуки, която само чака да се обърна с гръб и скача на врата ми като започва да се гали и мърка с часове, без да се интересува дали има дрехи на гърба ми, но знае, че кожата ми е слонска и ще издържи на острите и нокти. Все пак жалка за Номи, която вече я няма. 



МАМА НОМИ СИ ПАЗИ КОТЕТАТА ОТ РАЗБОЙНИЦИ image НЕ НАДНИЧАЙ, ТЕЗИ КОТЕТА СА СИ МОИ И НЯМАДА ТИ ГИ ДАМ!


БАСКЕРВИЛСКИЯТ РАЗБОЙНИК АРТИ image

        Арти е пра, пра внук на Номи от майка Поби и баща Чочи и двамата черни. Арти е цирковия артист на семейството и много е гальовен, особено ката усети, че има сладка мръвка, толкова увлечен в подмазването, забравя за мръвката. Единствено той е със счупена, сиамка опашка. Имал съм различни сиамски опашки: навита като спирала накрая, на буквата Г и П, начупена на няколко места по-цялата дължина и др. Арти тренира за филмов артист и ще има свое изпълнение като клип. 






Гласувай:
34



1. donchevav - Даа, на света има сиамци и други к...
19.05.2016 07:38
Даа, на света има сиамци и други котки. Сиамец не е просто порода, а божие докосване, а отглеждането на сиамски котки не е грижа, а свещенослужене – ето още една тетралектична зависимост:)))
Невероятна е тази Номи - прекрасната черна котка с бели котета – уникална! Както и Арти – черният котак със сините очи – напомня ми на Франко Неро:))))
Прекрасен постинг! Благодаря, begetron426! Поздрави!
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
19.05.2016 17:27
Поздрави за котешката фамилия!
Нашият съсед Николай, внук на ген. Луков, остана сам и си взе сиамка. Кръсти я Фучи.
В същата седмица ние пък се сдобихме с далматинка - Сара. Запознахме ги като поотраснаха няколко месеца. Така се обикнаха, че Николай казваше: "Любов необяснима!". Сара, вече на година-две, си отваряше устата, а Фучи си мушкаше главата вътре да провери за кариеси. И стояха в тази поза близо минута. Не зная как Фучи дишаше...
И всяка радост си има край... Отдавна вече ги няма, но спомените са от живи, по-живи.
Благодаря, Цецо. Да са ти живи и те радват безконечно, щом си им опазил рода.
П и е р
цитирай
3. emi1ts - Интересни
19.05.2016 21:09
за мен са споделените изживявания,защото не съм се занимавала с отглеждане на домашни любимци - красиви и явно емоционални по своему !Вълнуващи случки оставащи вероятно незабравим спомен за теб!Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: begetron426
Категория: Технологии
Прочетен: 2898459
Постинги: 370
Коментари: 4166
Гласове: 87745
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031