Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2019 08:34 - Играта на Принцеси..в Мрежата!?
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 947 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

    7 добри причини да не публикувате снимки на децата си в Интернет

Според изследване на ParentZone средностатистическият родител ще е споделил снимки на детето си онлайн близо 1000 пъти, преди то да е навършило 5 години. 

Освен снимки, майките и татковците споделят смешни истории, лична данни и дори информация кога са рождените дни на децата. Някои дори правят блогове и влогове, посветени на малките и следят порастването им онлайн с достъп за всеки, пожелал да ги последва в социалните мрежи.

„Родителите днес оформят дигиталната идентичност на своите деца много преди тези млади хора да регистрират първия си имейл. Разкритията, направени от тях онлайн, със сигурност ще преследват децата и в живота им като възрастни", се казва в доклад на Университета на Флорида.

Ако за възрастните това да видят своя снимка, споделена без съгласието им, е шокиращо, представете си как въздейства върху едно дете или тинейджър: цялата представа за теб да бъде конструирана в социалните медии, преди още да си се осъзнал - това е ключова част от живота на много младежи по целия свят.

Оказва се, че повечето родители осъзнават колко е опасно споделянето на снимки на децата им онлайн, но въпреки това го правят. Изследване на McAfee сочи, че 71 процента от родителите знаят, че данните могат да попаднат в грешни ръце, но близо една трета от тях продължават да споделят по снимка или видео на детето в социалните мрежи всеки ден. 

със съкр../ следва 


image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - За ФБ не знам ама в блогето аршина е ...
16.10.2019 08:43
За ФБ не знам ама в блогето аршина е различен, определено ... дори и моят аршин не е прав. Реципрочност и пристрастия.
цитирай
2. peperutka - valeska.blog.bg › muzika › raina-dyshte-moia.1677783
16.10.2019 08:44


ето, този/ и предният снимков пост, ме възмутиха..и реагирах кратко..
аз,също съм майка и баба,на която се налага ЗАБРАНА/от децата ми, естеств.
затова и реших да споделя...

инак,това своеволно Деяние, е инкриминирано.
и подсъдимо в ЕС -Франция..

ако, това е "лошата" страна на Истанбулската конвенция...
аз ще се замисля..по-надълбоко..
вие ,си решавате..

цитирай
3. peperutka - Гет, хората сме..слаби, правим бързи изводи, спонтанни постъпки..
16.10.2019 08:48
getmans1 написа:
За ФБ не знам ама в блогето аршина е различен, определено ... дори и моят аршин не е прав. Реципрочност и пристрастия.


и най често, вземаме..емоционални (пристрастни) решения..
аз пиша редовно по Тази Тема/ която е МОя, приоритетна..
за акъла, думите и..делата/ни...
благодаря, че отбеляза..
цитирай
4. eva666 - перверзията, която, Мира не ми дава...
16.10.2019 09:02


за акъла, думите и..делата/ни...
знаете, сигурна съм индианската(ми) Любима притча
кратка ее...
цитирай
5. getmans1 - 3. peperutka - Гет, хората сме..слаби, правим бързи изводи, спонтанни постъпки.. 08:48
16.10.2019 09:31
... И предубежденията ни, ни управляват най-често, ... а трябва да е разума

peperutka написа:
getmans1 написа:
За ФБ не знам ама в блогето аршина е различен, определено ... дори и моят аршин не е прав. Реципрочност и пристрастия.


и най често, вземаме..емоционални (пристрастни) решения..
аз пиша редовно по Тази Тема/ която е МОя, приоритетна..
за акъла, думите и..делата/ни...
благодаря, че отбеляза..

цитирай
6. peperutka - това е ..нелека задача, пред всеки един Човек../с гл Ч
16.10.2019 09:47


5. getmans1 - 3. peperutka - Гет, хората сме..слаби, правим бързи изводи, спонтанни постъпки.. 08:48

09:31
... И предубежденията ни, ни управляват най-често, ... а трябва да е разума
цитирай
7. eva666 - да де..но,за да има Разум/ който да ни води..
16.10.2019 11:34
е нужно..:

първом : 1.Знания 2.Познание! 3.Мъдрост/ в този Ред

а, това е една мн.бавна и продълж.Еволюция..
обикн..хората искат да бъдат щастливи...
а, не Мъдри, и свободни..
пусти рептилски синдром @
цитирай
8. milady - Ела, Вълчо, изяж ме...
16.10.2019 11:46
ето, това е Репт.синдром,или простичко казано- животинският
/ хем се бутаме, хем ни..е страхххх.. охххх.. аххх))

12.10 09:03 - Райна - дъще моя
от: valeska

На улицата при 8-годишно момиченце се приближил непознат и я повикал при себе си. Казал й, че с майка й се е случило нещо и тя го изпраща да я вземе.
В отговор момиченцето помолило човека да каже паролата.
цитирай
9. eva666 - валеске, 100годишна...я недей са кри..
16.10.2019 15:34
зад потурите на ..ташунко...
ами..кажи, ей тук..що ситака ..пОсто предвидима @
кеффи ме да ви...разпилявам..чувствителните
фрустрации,и Зомбации /които дори не осъзнавате..
........не е лесно, зная...но, учете се..
и, после..Джулия, била луда за доктор!!?
аз,която имам образование,стаж, и опит за 5 има...
някой не е наред, и това НЕ съм аз...мухички пърхащи...сбъркани...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528340
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031