21.11.2010 00:17 - Тетралектика и антиматерия

Последна промяна: 21.11.2010 00:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
При експериментите в ЦЕРН с антипротони и антиелектрони /антипозитрони/ е получена за първи път антиматерия /40 антиводорода/, коята е имала време на живот 1/6 от секундата, което е достатъчно време, макар и минимално от човешка гледна точка, за да бъде определена и изследвана получената антиматерия от физиците. Тетралектиката предсказа възможността за съществуването на антиатоми /антиматерия/, защото съществуването както на Тетралектиката, така и на антиматерията е възможно само ако съществуват антипротивоположностите. Така че съществуването точно на антипротивоположностите, които са противоположни на противоположностите е предпоставката за съществуването на 4 различни противоположни същности: 2 противоположности и 2 антипротивоположности. Не случайно краткото тетралектично определение глас: Всичко е противоположности, които се раздвояват, за да се удвоят. Водородният атом е носител на веществото с ядро съставено от протон с положителен електически заряд /Р+/ и орбитиращ около него електрон с отрицателен електрически заряд /е-/, а получения антиводороден антиатом носител на антивеществото е съставен от антипротон с отрицателен електрически заряд /Р-/ и орбитиращ около него антиелектрон /позитрон/ с положителен електрически заряд /е+/. Затова получения антиводород потвърждава изводите на Тетралектиката за обективното съществуване на 4 противоположни същности предпоставка за съществуването на антиматерията, която е невъэзможно да съществува съвместно с материята в нашата Вселена поради анихилацията. Тези процеси се управляват от Антисиметрията, което също е извод на Тетралектиката. В това отношение Тетралектиката е предсказала съществуването на антивеществото извън нашата Вселена във вид на Антивселени, които са безкрайни по брой, както е безкраен броят на Вселените. Това предсказание показва, че търсенето на антивещество в нашата Вселена е безсмислено, но изкуственото му получаване от физиците е възможно, което доказват експериментите в най-мощния ускорител на елементарни частици ЦЕРН край Женева. Много още са тетралектичните предсказания, които са направени още преди 30 години, когато се е родила тетралектичната идея и са регистрирани тогава още в ИНРА и очакват своето потвърждение, както се потвърди и доказа обективното съществуване на антипротивоположностите в лицето на получения антиводород в ЦЕРН. Така че Тетралектиката като всеобщ материален закон е с необятни възможности за разкриване, доказване и обяснение на същността на съществуването, развитието и управлението на света и прилагането на тези знания в практиката за благото на човека.

Тагове:   водород,   антиматерия,

Вълнообразно

1. ckarlet - Експериментите са важно нещо, В...
21.11.2010 13:28
Експериментите са важно нещо, Вegetron426!
Интересно ми беше да прочета поднесената информация от теб!
Поздрави и хубав ден!
2. анонимен - Бъдете коректен и честен...
22.11.2010 22:57
"Тетралектиката предсказа възможността за съществуването на антиатоми /антиматерия/, защото съществуването както на Тетралектиката, така и на антиматерията е възможно само ако съществуват антипротивоположностите."
Господине, не се ли срамувате, като приписвате на тетралектиката предсказанието на английския физик Пол Дирак още преди осемдесет години за съществуване на антиматериалните частици (антиматерията)? Или вашата тетралектика е създадена по-рано!?

"Според теория, представена през 1931 г. от ексцентричния британски физик Пол Дирак, най-просто казано антиматерията е материя, съставена от античастици, които са с противоположния електрически заряд."
3. razkazvachka - Тук си харесах нещо - антиматерията не може да съществува в нашия свят -
23.11.2010 08:26
:

който е подчинен на закона за тъждеството и ако той е А, антистветът е неА - въпросът е дали антисветът е "огледален", "другото", крайна възможност - антивъзможност за превръщане на един свят в отрицанието си и за движение на световете във вселената - еее, това вече е закачалка за серия нови фантастики - отивам да ги мисля:))))
4. begetron426 - Re: 1. ckarlet
25.11.2010 00:02
Експериментите са последната много съществена заключителна част от доказването на съществуването на определена закономерна истина, след което истината поема път към технологиите. Затова експерименталното получаване на антиводород не само доказа изказаните предположения на учените за съществуване на антивещество, но е и много съществен момент свързан с Тетралектиката. Защото за доказването на съществуването на 4 различни противоположни същности: 2 противоположности и 2 антипротивоположности, които са главния атрибут на Тетралектиката, най-често използвах атомът и антиатома като обективна реалност. Но тъй като антиатома не беше експериментално утвърден, критикарите на Тетралектиката ме атакуваха, че съм навлязал в сферата на фантастиката или Тетралектиката е нереална измислица. Това беше главния повод за написване на тази статия, защото доказването на обективното съществуване на нещо го предръща в съществуваща истина. В случая тази обективна истина подкрепя Тетралектиката, а Тетралектиката предсказва, доказва и изяснявя чрез нейните системи съставени от противоположности и антипротивоположности, защо трябва да да съществува антиводород като антивещество, фактически като антиматерия. Поздрав!!!
5. begetron426 - Re: 2. анонимен
25.11.2010 18:57
В края на 19 век бе открит електрона от Томсън, през 1905 Айнщайн открива фотона, през 1918 г. Ръдерфорд открива протона и стига до верния модел на атома, с което се разрушава неделимия атом на Демокрит. Неутронът е открит през 1932 г. от Чудаик. С откриването на неутрона става възможно непротиворечиво и реално обяснение на съществуването и управлението на света. Същата 1932 г. е открит позитрона /антиелектрона/ от Андерсън, който теоретично е предсказан от П. Дирак през 1928 г. с уравнение, което описва движението на електрона. Пред корена на това уравнение има двата знака плюс и минус, което навежда Дирак на предположението, че съществува и електрон с положителен електрически заряд и антимаса, който беше открит през 1932 г. Антипротонът е открит през 1955 г., а антинеутрона през следващата 1956 г. След това през следващите години са открити останалите елементарни частици и най-важното е че на всяка елементарна частица отговаря реално съществуваща античастица. П. Дирак много по късно е изказал цитираната от теб мисъл, когато му задали въпроът, какво ще представлява антиматерията, която е вярна, но не пълна. Така че Тетралектиката няма претенции за първооткривателство, защото още с откриването на антипротона и антинеутрона са започнали опитите за получаване на антивещество, което е антиматерия от по-високо ниво на еволюцията. Опитите не бяха много успешни, въпреки че бяха засечени антиатоми и в космичните лъчи. С тези опити не можа да се постигне необходимото време на живот на антиатома, за да се приеме неговото реално съществуване. Фантастиката още през 50 години задвижваше своите звездолети и срещаше свойте герой с антиматерията и какви ли не антифантастични идеи. Така че пак повтарям тетралектиката не е нито първопредсказателя, нито първо откривателя на антиматерията, а само теоретично чрез съществуването на антипротивоположностите не само предсказваше антиатома, но го използваше като доказателство за своето закономерно съществуване преди да бъде опитно доказан от физиката. Така че с антипротивоположностите предсказваше, доказваше и изясняваше тяхното съществуване не само като антиматерия, но и тяхното съществуване и роля в нашия материален свят или като основен атрибут на Тетралектиката с възможността за удвояване на диалектиката. Това тряваше да забележиш и разбереш, а не да си избереш някое изречиние, което не си доразбрал и не само да отправяш критики, но и да ми четеш морал. Защото най-неморалното е да отричаш нещо, което не си разбрал добре вместо да се помъчиш да разбереш и наистина ако съществува някакво противоречие в Тетралектиката да изясняваме нещата с аргументирана дискусия. В противен случай ми приличаш на един тетралектикомразец, който отвреме на време влизаше и като анонимен, за да критикува необосновано нещата, за да не се излага. Защото ще получи истински тетралектичен отговор, който трудно може да се опровергае. Затова избираше само необоснованите нападки под прикритието на анонимността. Поздрав!!!
6. анонимен - Кой каквото и да приказва, ученото си остава учено....
26.11.2010 15:28
Господине нямам представа за кого написахте толкова пространен и дълбокомъдрен коментар. За мене лично е важно че признахте че тетралектиката НЕ е предсказала възможността за съществуването на антиатоми /антиматерия/. Останалото, извинявам се е ерзац на боза...
7. begetron426 - Re: 6. анонимен
26.11.2010 19:43
Браво! Защото възникналите противоречия ги коментирате по същество. Тетралектиката предсказа много от нещата свързани с антиатома и антиматерията, но не е първопредсказателя на антиматерията. Тя първа класифицира антипротивоположностите като противоположни на диалектичните противоположности, с което узакони съществуването на 4 различни противоположни същности, което е нейната същност. Това е тясно свързано със същектвуването на антиматерията и с много предсказания по този въпрос. Защото ако беше първа щеше да използвам това значение така: Тетралектиката първа предсказа възможността за съществуването на антиматерията.., но аз съм използвал само предсказа, което има уточняваш смисъл като допълнение към първопредсказателя. Ето например едно първопредсказание на Тетралектиката: антивеществото се намира извън нашата Вселена във вид на Антивселени, които са безкрайни по-брой, както е безкраен и броя на Вселените. Това предсказание уточнява, къде се намира антивеществото, защото и днес физиците се чудят, къде се е дянала антиматерията след Големия взрив та нашата Вселена съществува само като материя и все още я приемат като единствена, а единствен е само вечния и безкраен Космос. Още по-лошо правят физиците като продължават да търсят антиматерията като антивещество в нашата Вселена. По този въпрос в следващите книги ще има много подробности, които ще изложа и във вид на статии в интернет пространството. Извинявай за острия тон в края на коментара, защото казното накрая се отнася не за теб, а за оня анонимен който нападаше Тетралектиката неаргументирано и заядливо. Поздрав!!!
8. анонимен - Член на Нобеловия комитет
27.11.2010 19:51
Браво!:)Само че първооткривателство и предсказването са две коренно различни неща."Предсказване" и "първопредсказване" са синоними...макар че първопредсказването е "нов" синоним, въведен от Вас, за обогатяване на българския език.
Е щом тетралектиката "първа е предсказала възможността за съществуването на антиматерията..." и къде тя се намира, съвременната физика и днешните физици остават с пръст в устата :)). Вие вече сте достоен за Нобелова награда за физика! Аз съм единствения член на Нобеловия комитет, който ще Ви подкрепи с две ръце. Само остава неизвестна годината, когато това чудо ще се осъществи. Няма значение, Вие дерзайте. Желая ви успех!
9. pomiqrat - Нищо не разбрах :Д
29.11.2010 18:00
Нищо не разбрах :Д
10. estirbg - И все пак - не е ли неетично да &quo...
04.12.2010 18:19
И все пак - не е ли неетично да "ровим" там, където Бог не би желал да ни допусне, и Той Си има тайни, които са си само Негови...
11. dolsineq - Не са ли черните космически дупки ...
05.12.2010 20:54
Не са ли черните космически дупки пример за антиматерия? Може и да греша, но така си представях като четох статията.
12. xxxx - Понякога нищо не разбирам, а..
06.12.2010 15:01
друг път си мисля, че разбирам всичко. И колкото е сложно, толкова е и просто.
И в мисълта напипвам Въображението - мога да го превърна в каквото си пожелая. Стига да съм на кеф.
А днес кефа (моя) не се разпиля в космоса, и те прочетох.

Празник е човек, бъдете всички вкъщи живи и здрави. И не само.
И плувай, плувай не е риба, усмивка е, и пак моята :)
13. balgarski7vinarki - V kachestvoto na laik,
08.12.2010 19:18
moje bi moga da si pozvolia da svarja temata s edin posting ot tezi dni - mislia che beshe na Meto, tam se komentirashe prelivaneto na nivata na materiata dokolkoto mojah da shvana - dali i pri materia/antimateria e neshto podobno, ili samo prinzipa po koito mislim za da razberem prinzipite- i pak shte zapitam, moje bi kato Karol- a kade e vremeto ima li i antimaterialno vreme - no da ne zalitam kam edna ot lubimite mi temi- ezoterikata i t.n.

Da kade e vremeto pri antimateriata-testa e v chasti ot sek- tuk
14. vinety - ..........!
19.12.2010 13:58
15. asthfghl - ...
20.12.2010 14:47
Горните съждения разбира се са валидни, ако приемем, че Вселената е само триизмерна. Тогава, съгласно тетралектиката, да, съществуват две противоположности на противоположностите, т.е. 4 проявления.

Само че вече е ясно, че съществува доста по-голям набор измерения, иначе Вселената не би фунцкионирала на толкова многопластово равнище, каквото започваме да наблюдаваме с напредване на изследванията. Следователно тетралектиката, на свой ред, е твърде опростенчески (макар и доста по-обхватен) поглед към действителността.

В крайна сметка се оказва, че предвид многоизмерността на Вселената, нивата на противоположност са много повече, колкото по-"навътре" задълбаваме. Иначе си на прав път.
16. asthfghl - 13.
20.12.2010 14:54
balgarski7vinarki написа:

Da kade e vremeto pri antimateriata-testa e v chasti ot sek- tuk

Е, честно казано това не го разбрах ама въобще. :-S
17. shaffi - ......
20.12.2010 20:08
pozdrav!!!
18. injir - Животът е толкова прост. Само че ...
27.12.2010 21:49
Животът е толкова прост. Само че хората го правеха сложен...
19. анонимен - FeGaAVTYeJJDUTkv
24.05.2011 22:33
Good to see a tanlet at work. I canВ’t match that.
20. анонимен - bmpQICdfQTZqXEMylRD
24.05.2011 23:29
I'm imperssed! You've managed the almost impossible.
21. анонимен - YlNGCYvVAQzFCPQzdKJ
25.05.2011 09:34
Glad I've fialnly found something I agree with!
22. анонимен - FsCygpYZNTca
25.05.2011 13:18
Hb1lnf <a href="http://ykkkjlslsonl.com/">ykkkjlslsonl</a>
23. анонимен - XgdCGhEzaGQd
25.05.2011 13:39
FiT8EJ <a href="http://orsfajhunwlu.com/">orsfajhunwlu</a>
24. анонимен - OkNCmJQvMZccmSBmaO
25.05.2011 14:03
Wow, your post makes mine look feelbe. More power to you!
25. анонимен - jRAyeBilXIgkjHYc
25.05.2011 15:43
ewhBRm <a href="http://njmavrppnnvl.com/">njmavrppnnvl</a>
26. анонимен - qobLZNITgfynLB
25.05.2011 17:26
HHIS I should have thughot of that!
27. анонимен - DWvrpBtswQEteYjvo
25.05.2011 19:56
vOdu2T , [url=http://ygkzsbhffcfg.com/]ygkzsbhffcfg[/url], [link=http://htlzugkcuipu.com/]htlzugkcuipu[/link], http://snlvgcojdkke.com/
28. анонимен - ZCHmhRDZgIWUSYZeFV
25.05.2011 20:47
Hey, good to find someone who aeregs with me. GMTA.
29. анонимен - NCyYrgaBCE