04.10.2019 13:26 - СЪЩЕСТВУВАНЕ НА ВСЕЛЕНИ ОТ МАТЕРИЯ И АНТИВСЕЛЕНИ ОТ АНТИМАТЕРИЯ

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

МАТЕРИЯТА И АНТИМАТЕРИЯТА СА НЕОБХОДИМОСТ ЗА СЪЩЕСТВУВАНЕ НА ВСЕЛЕНИ И АНТИВСЕЛЕНИ

ЦВЕТАН ПАВЛОВ ИВАНОВ

След близо 100 години от откриването на Антиматерията, физиците се досетиха, че от нея може да се строи Антивселена, огледален довйник на нашата материлна Вселена. Досетиха се, но няма откъде да вземат толкова много антиматерия необходима за съществуването на една цяла Антивселена. Защото дълго време ги терзае въпросът, защо в нашата Вселена има толкова много материя, а толкова малко антиматерия. С отговора на този въпрос може да се реши тази физическа и философска загадка. Така поставен въпросът е тривиален и не съдържа цялата истина за смислено търсене.
Този истински смисъл се съдържа в правилния въпрос, защо в нашата Вселена има малки количества антиматерия като елементарни частици, а няма антивещество или антиатоми. Фактически такава е действителността във Вселената, има антиматерия, но няма антивещество. Коя е причината цялата Вселена да е веществена и да няма никъде в нея антивещество, но има прекалено малко количество антиматерия във вид на елементарни античастици, но няма антиатоми.
Изводът, е че веществото във Вселената е еволюционен продукт и преди да се роди е имало смес от елементарни частици и античастици, които са го създали. Тезата на физиците, че при анихелацията между частиците и античастиците след Големия взрив, частиците са били повече и са определили материалната еволюция на Вселената, е невярна. Слабостта на тази хипотеза, е че не може да обясни, откъде идва антиматерията във вид на античастици във Вселената. която при анихелацията е изчезнала и е останала само материята.
Има само едно единствено обяснение, че в изграждането на структурите на материалната веществена Вселена вземат участие и античастици. Така тези елементарни античастици се освобождават от структурите при раждането, живота и смъртта на звездите от високоенергийните процеси и катаклизми извършващи се в тях.
Това е възможност за физиците да узнаят, че има антиматерия, за да регистрират нейното съществуване като античастици в нашата материална веществена Вселена във високоенергиийните космически лъчи. Дори първата античастица, антиелектрона е открита в космичните лъчи от Андерсън през 1932 год. Така чрез разкриване съществуването на антиматерията в нашия свят, разбираме за нейното съществуване и човешкия разум започва да я изучава, за да разкрие нейната същност. Логично и смислено е след като законмерно в света съществува и антиматерия от нея да се раждат и Антивселени, което в края на крайщата се досетиха физиците в нашето време.
Откритото от физиците през 1956 год., нарушение на СР инвариантността или нарушение на Огледално-равната симетрия, което прави в света да има ляво и дясно, неоснователно ги шокира. Преди това откритие те приемаха СРТ инвариеността на С - заряда, Р - пространството и Т - времето като непоклатим фундаментален симиетричен принцип. Логично е след нарушението СР да се предположи, че и времето има две посоки и става пълно нарушение на СРТ симетрията, която като инвариантна е вярна за нашата Вселена, но нарушението и води към съществуването на антиматерия и Антивселена. При цяластната промяна на СРТ - симетрията, тя претърпява огледална инверсия, където заряда, пространството и времето имат обратен знак. Това определя да има противположна -(СРТ) - симетрия или Антивселена управлявана от нея, за което главен виновник е посоката.
Така че без да се определи и разбере същността на посоката, която е свързана със съществуването на определен брой Основни видове симетрия, е невъзможно да се постигне верен космологичен модел. Защото Посоката е причината за преобразуване на СРТ инвариантността в нейния огледален антидвойник -(СРТ) и поява на Антисиметрия. Затова при канадските физици е хубаво, че всепак търсят място и смисъл на антиматерията в съществуването на света, но в много погрешна посока при формирането на модела с участие на Антивселената като паралелна на Вселената.
Като цяло преставения модел от канадските физици е неверен, че след Големия взрив се раждат две паралелни Вселена и Антивселена, които се разширяват в противоположни времеви посоки. Нашата Вселена в обичайната посока, а паралелната Вселена със същата скорост се отдалечава в миналото.
Така канадските физици хем смятат, че решават въпроса с паралелните вселени хем че материята и антиматерията са били в равни количества, което без логика и доказателство си остава поредната космологична измислица. Защото при нармален взрив във вакуумно прастранство той ще бъде изоморфен и няма как да раздели материята от антиматерията и да ги насочи в противоположни посоки. По-вероятно е при равни количества на материя и антиматерия да протече унищожителна анихелация, без да може, да се роди Вселената.
От цитата по-долу може да се съди, че има объркано разбиране за цялостното нарушение на СРТ симетрията от физиците. Защото Вселената към Антивселената не е инвариантна, а антипротивоположно-инвариантна и физическите процесите са антипротивоположни в нея, което ги прави различни и несъвместими с веществените процеси във Вселената. Точно това Антисиметрично различие узаконява разделното съществуване на Материята от Антиматерията, и ги прави да не могат да съществуват по-равни количества заедно нито преди Големия взрив, нито след него.
"Изглежда, че това нарушава фундаменталната симетрия, наречена СРТ симетрия, според която физичните процеси не се променят, когато времето, пространството и материята (антиматерията) се обърнат, тоест на теория материята и антиматерия трябва да са в равни количества."
Огледалната инвариантност на С - заряда, Р - пространството и Т - времето, е закономерно вярна само за материалните процеси във веществената Вселена, а не за антиматериалните процеси в Антивселената, които са антипротивоположни физичини процеси. Пълната противоположна промяна на материалната симетрична инвариантност на СРТ-симетрията във Вселената води до огледална инверсия и преобразуване на материята в антиматерия, което узаконява съществуването на антивеществена Антивселена.
Объркването при цитата идва от неразбирането на същността на Симетрията като няколко фундаментални вида, един от които е Антисиметрията, чиято същност също е неразкрита и неразбрана. Защото няма как да разберем Антисиметрията, когато съществват хиляд вида симетрия и погрешно се приема Антипротивоположното като противно, срещуположно, пълнапротивоположност, отрицание и др., но не и истинската му същност като определение. Защото определението на Антипротивоположно,`е че то е противоположно на противоположностите, което определя противоположното и антипротивоположното като Огледални двойници с различно качество получено без количествена промяна.
Така че Огледалните двойници се получават при огледална симетрична инверсия като преобразуване на противоположното в антипротивоположно и обратно. Причинатаи за това преобразуване се нарича Антисиметрия, управляваща този процес. Затова няма никаква опасност за разрушаване СРТ инвариантността на материята, защото тя си важи само за нея, но при противоположното обръщане на всички знаци на СРТ-симетрията, материята се превръща в антиматерия, която си има своя симетрична антиинвариантност.
Така че физическите процеси са инвариантни поотделно както във Вселената, така и в Антивселената, а отнесени едни към други са Антисиметрични. Въпросът е, че няма как да се определи, дори "на теория, че материята и антиматерията са в равни количества" както преди Големия взрив, така и след него. Защото такава теория е безсилна да обясни, откъде ще дойде това равно количество на материята и антиматерията, за да създаде Паралелна Антивселена с посока на времето към миналото.
Неиздържана е и другата инфлационна хипотезата изказана от други физиците, че преди Големия взрив е имало в повече количество метерия, която след анихилацията при взрива между останалите равни количества материя и антиматерия, е родила Вселената. Тази хипотеза е невярна, защото също не доказва не само откъде ще се вземат равните количества материята и антиматерията, но няма и никакво доказателства за произхода на количествения излишък материя която е родила нашата Вселена.
Следователно основния извод, който произлиза от цитираното за теорията на канадските физици е по лошо от невярно, защото са провъзгласени равенство на физичните процеси при промяна или нарушение на СРТ- симетрията, превръщащо Вселената в Антивселена. Абсурдът става пълен като прибавим и това, че са приравнили материята и антиматерията за едно и също нещо "...когато времето, пространството и материята (антиматерията) се обърнат,...". Защото когато се обърнат времето, пространството и заряда на материята, тя се превръща в антиматерия и обратно.
Промянана за превръщане на материята в антиматерия е установена като нарушение при СР-симетрията през 1956 год. С това нарушение на инвариантността при СР-симетрията се доказа, че в Р-пространството (материалното) има ляво и дясно, а С-заряда става противоположен, което означава, че материалния електрон се превръща в антиматериален антиелектрон и неутриното в антинеутрино. Това доказва, има превръщане на материята в антиматерия, при която също съществува ляво и дясно, но то е обратно на материалното ляво и дясно. Материалното ляво при тази огледална инверсия се превръща в дясно, а дясното в ляво, което удвоява лявото и дясното и така го прави съпричастно при правилно построяване на космологичния модел. Това удвояване на лявото и дясното, е същността на Всеобщия Тетрасиметричен (Тетралектичен) закон.
Като прибавим и обръщането на посоката на времето, която също се удвоява, получаваме пълно преобразуване СРТ-симетрията, при което Материята се превръща в Антиматерия и обратно, преобразуването на анти СРТ-симетрията превръща Антиматерията в Материя. Това обръщане на посоката на времето показва, че в нашата Вселена има минало и бъдеще, както и Антивселената си има свое минало и бъдеще, което удвоява посоката на времето. Това удвояване на посоката на времето не протича паралелно във Вселената и Антивселената, а е независимо за всяка от тях като е свързано с преобразуването между тях.
Това показва, че няма паралелни Вселена и Антивселена и паралелни физически процеси, които не се променят при обръщане на всички знаци на СРТ - симитрията, което прави невярна теорията на канадските физици. Защото е груба грешка на физиците като приемат, че: "Изглежде, че това нарушава фундаментална симетрия на така наречената СРТ симетрия, според която физичните процеси не се променят, когато времето, простронството и материята (антиматерията) се обърнат...". Излиза, че приетата за фундаментална СРТ-симетрията от физиците, не е фундаментална и инвариентността е валидна само за физичните процеси в материалната Вселена.
Следвателно при обръщане на времето пространството и заряда, а не на" материята и (антиматерията)", физичните процеси се променят и материята се превръща в антиматерия, а инвариентността отново се появява, но в антиматерията като антиинвариантност.
С обяснението, което правя в противовест на канадската теория се открива възможност за построяване на верен симетричен модел, в който Вселената и Антивселената взаимно симетрично се преобразуват, без инфлация и паралелност. Това преобразуване ги прави да съществуват независимо и отделно една от друга, без паралелна връзка както преди Големия взрив, така и след него, а той е граница на симетрия на преобразуването. Защото когато Вселената съществува Антивселената я няма и обратно, когато Антивселената съществува, Вселената я няма, което ги прави циклични в един период.
Време е вече, лъженаучната хипотеза за съществуване на Паралелни инфлационни вселени да бъде окончателно отхвърлена и си остане приоритетна за фантастиката, защото отклонява в погрешна посока търсенето на правилния космологичен модел на Вселената. Защото няма логика Антивселена като антидвойник на нашата Вселена, в която посоката на времето е обратна, да бъде паралелен антидвойник, който да отразява събитията от Вселената в Антивселената и обратно. Различните пососоки на времета не позволяват събитията да бъдат паралелно дублирани и взаимно да се отразяват. Не е възможно миналото на Антивселената да отрази бъдещето на Вселената, както не е възможно бъдещето на Вселената да отрази миналото на Антивселената.
Винаги ще има различие и разминаване на събитията във Вселената с тези от Антивселената поради двете противоположни посоки на времето и тяхното Антисиметрично удвояване. Защото миналото и бъдещето са противоположно различни, а тяхното Антисиметрично удвоявяне увелечава това различие като го дублира, без да го приравнява. Като допълним към всичко това и качественото различие между материята и антиматерията цялата теория на канадските физици рухва от противоречията, които съдържа.
Така че не е постигнат и отговора на тривиалния въпрос, защо има толкова малко антиматерия в нашата Вселена, като може да попитам и откъде идва тази антиматерия. Остава само смелостта на физиците да строят Антивселена от антиматерия и най-вярното определение за Големия взрив, че е точка на симетрия между Вселената и Антивселената или материята и антиматерията. Вярно казано, но грешно построено.
За да бъде Големия взрив симитрична граница на преобразуване на материята и антиматерията, след която граница нашата Вселена се разширява като се развива и времето тече в една посока е необходимо тя да не се разширява вечно. В определен момент разширението спира и започва обратния процес на свиване, който я превръща в циклична и времето сменя посоката си. При тази смяна на посока от разширяваща се и развиваща се
Вселена, преминава в свиваща, уплътняваща се и деградираща.
Следователно нашата Вселена има две посоки на времето: едната при разширяването прогресивно се развива и върви, към бъдещето, а другата при свиването регресивно се връща към миналото. Между двете посоки също има граница на симетри,я при която се обръща стрелката на времето. Това е спирането на разширението и момент, в който започва свиването. Главната роля на тези процеси е отредена на гравитацията с дейно участие на черните дупки, а не на несъществуваща тъмна енергияна материя.
Тетралектиката разкрива причината за този обратен преход като обяснява, че всяка система ражда в себе си противоположната, в която се превръща. Това обяснява преходите между сложните противоположни системи без посредник. След като всичко е противоположности, които се раздвояват, за да се удвоят, се узаконява съществуването на антипротивоположностите.
При процеса на свиването се обединява в единство цялата маса на колапсиралата вещественат Вселена и силата на нейната гравитация. Тава става при гравитационното сливане на черните дупки като се върви към сингулярната единна черна дупка с най-голяма сила на гравитацията, предтеча на Големия взрив. Чрез Големия взрив Вселната прави нов качествен преход като този преход е безсмислено да бъде пак ,към нова веществена Вселена. Затова прехода е към качествено нова антивеществена Антивселена, при което инвариантността на СРТ - симетрията на Вселената се нарушава напълно и се сменя от антипротивоположната СРТ - симетрията на Антивселената.
Следователно СРТ - симетрията, или Огледално-равната симетрия не се наррушава, а си остава вярна за Вселената. Нашата Вселена прави преход след Големия взрив и се превръща в Антивселена, чрез огледално преобразуване (инверсия), като се появява нов Основен вид симетрия - Антисиметрията, управляваща огледалното преобразуване. Нашата Вселена е в процес на разширение, а превръщането и в Антивселена ще стане след определен момент на сингулярния колапс.
Стигнахме до отговора, накъде върви нашата Вселена и в какво ще се превърне тя, но най- важния и интересен въпрос е откъде идва тя? Антивселената, родила се при прехода след Големия взрив, претърпява същия аналогичен път на циклично развитие, с което завършнва един период на превръщане и развитие на материята и антиматерията.
След Големия взрив изчезва гравитацията и Антивселената се разширява като се развива Антивеществено. След формиране на елементарните античастици, се ражда антиводорода и започва образуването на звезди от Антивещество. При формирането на антизвездите отново се появява гравитацията, която управлява техния живот и смърт, минаваща през бели и черни звездни джуджета, неутронни звезди и черни дупики от колапсиралото Антивещество. Аналогично, както при Вселената, спира разширението чрез сливане на черните антивеществени дупки управлявано от нарастващата гравитация и започва свиването на Антивселената. При постигане на определен сингулярен колапс, с най-силна гравитация, избухва Големия взрив и се ражда нашата Вселена и започва цикличното развитие на материята. Цикличният процес на смяната на Вселената с Антивселена изглежда е вечен.
Така Вселената разделена от Антивселената в цикличното си материално съществуване е изградена от веществена материя, а при Антивселената е обратно. Затова във Вселената няма антивещество, с което се отговаря на правилно поставения въпрос. Защо в нашата Вселена има антиматерия във вид античастици, а няма антивещество?
Другият тривиално поставен въпрос от физиците: Защо материята преобладава в цялата Вселена, а има толкова малко антиматерия като античастици? Този въпрос става актуален с питането, откъде са доши тези античастици в нашата Вселена? Предполагам, че в отговора му се намира възела на повечето загадки свързани с верния космологичен модел на Вселената.
Отговорът, че логично е в материалната веществена еволюция на Вселената да се изгражда структури, в която участвуват и античастици, която се разрушава при високоенергийните звездни катаклизми и античастиците съществуват в свободно състояние. Още по-логично е тази структура да е атомното вещество изграждащо звездите раждащи гравитацията, а при тяхната смърт да претърлява предполагаемата промяна. От плазменото най-рехаво състояни на веществото, при раждането и живота на звездите, то се уплътнява при тяхната смърт. Това свиване и уплътняване на веществото постига при неутронните звезди структура само от неутрони. Колапса на неутронните звезди прадължава при натрупване на голяма маса и в определен момент те престават да излъчват, а само поглъщата звездно вещество и се превръщат в черни дупки.
Следователно при колапса в черните дупки, структурата на неутроните се разрушава още по-дълбоко като премахва ограничителната бариера между материя и антиматерия, от която е изградена и се превръща в предпоставка за Големия взрив.
Главното обобщение, което по логична необходимост трябва да направя, е че в безкрайното космично пространство, съществуват безкраен брой периодично обвързани циклични Вселени и циклични Антивселени. Това автоматично води до безкрайния брой както на Вселените, така и на Антивселените в Космоса.
Хипотезите, които съм изказал като методология, водят да обяснение и правилно построение и разбиране на много от загадките свързана с космологичния модел на Вселената, които са недостъпни за математическо моделиране и обяснение. Защото всички търсения свързани със съществуването, развитието, управлението и разбирането на света, като начало, са плод на философията. Така възниква основния философски въпрос за първичността на материята и съзнанието, който отговор не е постигнат. На много късен етап в това търсене се включва и физиката и почва да ражда закономерен емпиричен частнонаучен материал, но с невъзможност за построяване на верен обобщен космологичен модел.
Истинската методология е обединение на естествознанието с философията. Тогава там където частното познание не може да се справи ще се включи философския модел, а там където философията не може ще се допълни от естествознанието. При това положение философските изводи ще се правят само върху закономерните открития доказани от естествознанието, което ще направи философията доказателствена наука. А естественонаучния анализ ще се извършва върху такива философски модели, а не върху измислици без научна основа. Така физиката и философията заедно ще вървят към откриване и доказване на основния философски въпрос за първопричината за съществуването и развитието на света.
Като заключение на критичния анализ, който правя на статията, "Нашата Вселена има двойник от антиматерия, където времето тече в обратна посока", ще направя една добавка върху показаната схема на предложения от канадските физици модел. Тази добавка ще бъде още по една противоположна стрелка на времето както на Вселената, така и на Антивселената. Така вече модела се приближава плътно до космологичната истина на периодичната връзка, между цикличната Вселена и цикличната Антивселена. Тази връзка може да обясни много загадки свързана с търсената космологична истина и ще разкрие нови хоризонти за търсене на верни решения.

.

image NAUKA.OFFNEWS.BG   Нашата Вселена има двойник от антиматерия, където времето тече в обратна посока Нашата Вселена може да е само „огледален образ“ на паралелен свят, създаден от антиматерия и носещ се в...
  •

1. peperutka - цецоо, Абсолютно те поддържам, и разбирам, естеств!! поздрав,Френд..
04.10.2019 13:38
2. geridi - Четейки за антиматерията, не ра...
06.10.2019 02:17
Четейки за антиматерията, не разбрах в общи линии какво имат предвид. За мен... все за положителен и отрицателен заряд говорим. Все ме навежда на мисълта за свойствата на магнита. Какви свойства има тази антиматерия, например?
Или най-кратко... Антипротонът на протона е частица с отрицателен заряд. За мен ако трябва да има антиземя... първо ми хрумва за планета, която просто се върти на обратно, или... какво точно имаш предвид ти и физиката под... времето тече на обратно. Ако аз съм на тази вселена... то на друтата от стара ставам млада ли?
Знам, че ако не съм уцелила правилните въпроси, звуча тъпо, но за мен времето е скоростта, с която стигаш до определено място, засечена с часовник. А изкривяване на времето е ако успея да изтегля част от вселената така, че да добрижа желаната точка до мен, да се изстрелям там и пак да...изпусна напрежението. Всъщност това във връзка с хипотетични пътувания в космоса бях чела някъде.
3. geridi - Всъщност между времето тече на о...
09.10.2019 21:58
Всъщност между времето тече на обратно и в обратна посока разбирам две различни неща. Движението в обратна посока едновременно наобратно ли е или не? :D Проверката извършена. Все още мога да мисля.
4. geridi - Ами търся си работа. Съжалявам, че ...
09.10.2019 22:00
Ами търся си работа. Съжалявам, че не завърших електротехника. Нищо де. И така отговорих поне на въпросите, които имах. Пиши по-често./ Пишете по-често, г-н бегетрон.
5. barin - Здравей, begetron426. И аз мисля, ...
09.10.2019 22:05
Здравей, begetron426. И аз мисля, че съществуват вселени, както от материя и от антиматерия. Светът не е само на Земята. Планетите и космическите тела не са за украшение. Според това, което съм чел животът на Земята е на доста ниско ниво на развитие.
Поздрави!
6. geridi - Времето на обратно си представих ...
09.10.2019 23:33
Времето на обратно си представих като плоскост. Но всъщност това е движението на светлината? Ти ли беши казал, че физиката не трябва да се обяснява твърде елементарно?
Когато ми липсва обяснение как точно времето върви на обратно, ми звучи метафорично. Трапеци е с метафорите. Сега кой е метафорично болен и кой не. :)
Извън заяждането с Трапеци, при смяната на посоката ли електронът става протон след сблъсък и топлообмен? Опс. Топлообменът. Отрицателният заряд винаги ли е по-студен от положителният?
А какво се случва при сблъсък на два протона?
7. geridi - В единия случай има разпад, в другия ...
10.10.2019 10:24
В единия случай има разпад, в другия - вятър. :D Заради еднаквата сила и различната маса. Мисля, че съм 100% права? Във всички случаи са малко хората в реалността, които могат да ме оборят. Доказах, че съм различна, а не болна.

8. geridi - Благодаря ти/ви.
10.10.2019 10:24
Благодаря ти/ви.
9. geridi - :D По принцип онзи, кръстен на В. ...
13.10.2019 00:40
:D По принцип онзи, кръстен на В.Левски вече ми диша праха. Правилните въпроси са: при каква скорост възниква Голям взрив. Понеже ако скоростта е еднаква, а масата различна, имаме разпад и полуразпад, а от там зависи коя страна гледаш...
Много философия може да се измисли по въпроса.
Доколкото макрофизиката...
Да си говорим за това, че колкото по-тежък става един елемент, толкова по-чуплив е, но като се има предвид, че поредността на протоните не определя поредността на втвърдяване на веществата... не мога да се изразя по-правилно. Дали менделеевата таблица е вярна?
10. geridi - :D Може би да не ги деля на твърди в...
13.10.2019 00:51
:D Може би да не ги деля на твърди вещества и газове, а на такива, въздействащи силно на околната среда... понеже ми е чудно... но пък като гледам се почва и се свършва с газови състояния, което по някасъв мистичен начин, поради липса на научни дисциплини у мен в тади насока, отново говори за кръг.... един безкраен кръг. Който същевременно е краен, но понеже е кръг край няма.
11. geridi - . . . та. . . ако представим Мендел...