Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2008 23:53 - За най-великият смисъл
Автор: begetron426 Категория: Технологии   
Прочетен: 2305 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Човекът най-много е негодувал срещу законите на Природата, защото са му отредили прекалено малко време за живот. Докато се огледа и успее да понаучи нещо за тези закони идва старостта и смъртта го прибира, но така стремежът му става още по-силен и смислен. Макар на пръв поглед всичко да изглежда безсмислено, но в тази постановка е заложен оня велик смисъл, който ни кара да се вкопчим в живота и да го развиваме като се развиваме и ние. Какво би станало, ако бяхме вечни? Точно тук се намира истинското безсмислие, защото няма да има стимули, които да ни карат да се стремим към нещо като така преставаме да съществуваме. И въпреки, че във вечното ни съществуване се губи смисъла от съществуването ни, мистиката и религията ни предлагат точно вечния живот под една или друга форма, но винаги след смъртта и някъде там в иреалното. Науката ни го предлага тук и сега, но само като разчитаме на собствените си сили и се развиваме безкрайно, за да гоним вечността. Материалното съществуване е основано на реалното битие, при което най-първичната и проста материална субстанция е безсмъртна, което и придава двоен смисъл. Първо като е безсмъртна, неделимата и най-проста материална субстанция ще бъде не сътворима и не унищожима, което я предпазва от маниполация, а второ материята може да разчита само на първичните потенциални свойства за развитие. Така още тук е заложен оня първичен смисъл, което определя абсолютността на самото съществуване и относителността на развитието. Тетралектиката след като предлага хипотетичната нишковидна електромагнитна структура на първичната материална организация, наречена вакуум, която е изградена от първичната материална субстанция/частиците на времето/, която има уникални възможности. Безсмъртието на субстанцията/времето/ предполага неунищожимост и несътворимост, а първичната вакуумна материална организация вече е унищожима /смъртна/ пространствена структура, но с потенциал за развитие. Понеже вакуумните електромагнитни нишки като най-финна материална структура изпълват безкрайността на пространството, то е логично да могат да записват всяка информация във всяка частица от времето и от всяко кътче на пространството. Възможностите на една безкрайна нишка са безкрайни, а като имаме предвид, че броя на вакуумните нишки е безкраен, то възможността за снемане, записване и запазване на информацията е неограничен. Частиците на вакуума влизат в структурата на всичко съществуващо и развиващо се, а същевременно сме потопени във вакуумния безкраен океан, което изглежда улеснява снемането, записване и запазването на информацията във всеки миг на вечността на времето и безкрайността на пространството. Ние сме потопени и сме участници в този грандиозен информационен процес. В това се намира великия смисъл за движението напред чрез развитие. Един ден възможностите на човешкия разум да достигнат такъв ръст, че да може да разчита тази информация, да я снема и да я използва като възможност да сътворява всяка реалност съществувала някъде във времето и пространството. Това означава, че ще имаме възможността за среща с нашето минало. Но това равнище на прогресивно развитие може да бъде постигнато само от разумна НТ цивилизация, която е успяла да се хуманизира, за да оцелее и да се разсели в космоса, за да започне да го управлява разумно. От всичко това излиза, че в материята , света, природата нищо не се губи, а всичко е вечно, но не като мистична и религиозна догма, а като обективна информационна реалност, която ще овладеем и ще я управляваме в името на разума. Ако не се развиваме, за да оцеляваме, а се подчиняваме на мистичните и божествени догми, ние сме обречени, защото материята придобива божественост само тогава, когато се развива и роди разума, а разума става божествен, само когато се хуманизира и продължава да се развива, за да се срешнем с пра, прадедите си като ги възкресим.


Тагове:   най,


Гласувай:
0



1. boris66 - boris66-begetron426
02.04.2008 12:33
Да, за съжаление нищо не е вечво, та ако ще и с космически измерения и темпове дa се развива то !
цитирай
2. nrithya - Живота е един миг....
02.04.2008 20:36
Дано да се събудим за да видим че живеем, преди да се родим отново в сън.
Поздрави!:)
цитирай
3. ivesa - Много точно казано...
03.04.2008 13:06
"Ние сме потопени и сме участници в този грандиозен информациионен процес".Възможностите на човешкия разум непрекъснато се увеличават и ще се увеличават,но без хуманизация не могат да се реализират.За хуманизацията религиите и науките трябва да спомагат допълвайки се,а не взаимно отричайки се.
Поздрави!
цитирай
4. eliza - за мен
04.04.2008 22:23
това са само необосновани хипотези. в природата всичко се трансформира и променя, следователно не е статично. това, което обществото познава, е религиозната догматика, в лицето на възкресението.
как така хуманизирането на разума води до божественост, която пък от своя страна гарантира разчитане на информационната реалност? това може да стане, според мен обаче трябва да еволюира съзнанието.
звучи добре: "един ден ние ще можем...", но по належащо е да се запитаме какво може да се направи конкретно днес, за да е постижимо всичко това.
поздрави!
цитирай
5. begetron426 - Re: eliza - Тази хипотеза е научна, защото има за основа научното познание...
04.04.2008 23:22
Тази хипотеза е научна, защото има за основа научното познание. Естествознанието позволява първо да се достигне до всеобщ закон, който да се докаже чрез него и второ този закон, върху постиженията на естествените науки да изказва хипотези за бъдеще развитие, което да може да се обоснове най-великия смисъл. Всичко в Природата се трансформира, затова възможност за записване на всичко съществуващо и развиващо се имат електрамагнитните нишки на вакуума, които са не унищожими и не сътворими и най-статичната равновесна материя. Това няма нищо общо с религиозната догма, която забранява науката и фактически забранява развитието. Например религията ни обещава безсмъртие, но само след смъртта, което е недоказуема догма, а науката ни обещава безсмъртие тук и сега, но само след определено развитие. Това също е стара хипотеза, но по-нова от човешката мечта за безсмъртие. Откритията в генетиката вече са прекалено обещаващи в тази насока: продължение на човешкия живот.
Много вярно, е че нещата не могат да се постигнат без повишаване на общочовешкото съзнание, но това повишаване именно ще е необходимата хуманизация на човешкия разум. То може да се постигне само чрез единно всеобхватно познание, което ще доведе до единен мироглед за света, което ще бъде най-голямата необходимост за високо съзнание. Такова познание е Тетралектика на природата, при която е възможно обединяването на философия и естествознание и решаване на болните лроблеми на цивилизацията, защото до сега всичко е вървяло
като проба и грешка. В излязлата наскоро книга Тетралектика на природата се стига именно до доказателства на изложението и доказателства за приложението тук и сега. Темата е всеобхватна, затова възползвайки се от Тетралектиката предлагам постинги с логични решения и определения във всички области на познанието. Това не можаха да го постигнат нито теократите, нито плутократите през хилядолетното си управление, а учени и философи от всички времена са търсели тази всеобща закономерност, която е навсякъде около нас и вътре в нас. Чрез нея човечеството вече ще намали пробата и грешката при развитието си, но само когато се хуманизира чрез високото си съзнание Поздрав!!!
цитирай
6. begetron426 - Re: kalomena - Такъв бог не може да има...
05.05.2008 01:14
Такъв безкраен Бог не може да има, защото безкрайността е несъвършена незавършена система, което определя, че бог не е бог. Бог може да бъде само абсолютна съвършена система, която е завършена цялост, което е невъзможност за съществуване. Бог също така не може да създаде всичко, което е безкрайно пак поради незъвършеността на безкрайността, което сваля пак божественото от него. Познанието по принцип е безкрайно, защото в противен случай отдавна да се изчерпило и разумните същества на космоса ще скучаят.
Чисто статистически всичко да е създадено от разум, е невъзможно, защото преди това някой трябва да създаде разума и така до безкрайност. Нещата не може да бъдат създадени също и само от чистата случайност, но като се обвърже случайността със закономерността, то тогава е възможно прекалено ускореното им създаване. Това е обяснено дабре в постинга ми "Закономерност, случайност и относителност". Поздрав!!!
цитирай
7. begetron426 - Re: boris66
24.07.2008 21:26
Вечно и безкрайно е онова, което ще записва безкрайано вечността.Поздрав!!!
цитирай
8. begetron426 - Re: nrithya
24.07.2008 21:42
Първичната спяща материя /вакуума/ сънува най-дългия сън за всичко съществуващо и развиващо се, който е запис на всяка точка от пространството и всеки миг от времето, за да се събудим ние, когато стигнем определено развитие. Поздрав!!!
цитирай
9. begetron426 - Re: ivesa
24.07.2008 22:08
Развитието на научното познание ще хуманизира човека и обществото чрез разкриване истината за същността на съществуването, развитието и управлението на света. Затова мистиката и религията са несъвместими с науката, защото мистиката и религията са против развитието и против истината, а науката е против не развитието и против неистината. Защото догмата не се развива и не се доказва, а научната истина хем се развива, хем се доказва. В края на краищата ще остане истинското и хуманното, което ще бъде ново начало за развитието, а за неистинското ще настъпи край. Поздрав!!!
цитирай
10. lubopitstvo - Да, прочетох и разбрах основната ти ...
23.10.2008 11:48
Да, прочетох и разбрах основната ти идея...Ще останем вечни, защото нищо не се губи на тази свят, а само преминава от едно състояние в друго-говорим за материални неща.Но къде отива моята най-необикновена и съкровена душа-или разум, с други думи-това, което ме самоопределя като моето велико"аз". Нима по твоите думи, ако сме достатъчно развити в НТ отношение някой ще ме щракне на снимка-като щрак, Марийке, на портрет, и аз ще живея чрез този носител на моята информация вечно?!Говориш и друго-ако се развиваме, ти очевидно вярваш безпрекословно в теорията за еволюцията на Дарвин, то що за еволюция е това, което виждаме край нас.Аз лично, вярно субективно, виждам една повсеместна дееволюция.Развиваме се технически-вярно, но като че ли за сметка на техническото ни развитие, духовното търпи обратно развитие.Виж в България всяко следващо поколение-тъпотия и неграмотност, консуматорско общество без реален стимул за развитие.По-нататъшното развитие на НТ ще задълбочи тази идейна, духовна или както искаш я наречи, криза.И какво ще стане с нашата противоречива система-май ще изпадне в пълното равновесие на абсолютната тъпота и ....после?Ще кажеш-количествените натрупвания ще доведат до качествено изменение.Ами те и сега водят-много глезотии-падане на качеството човек, като цяло.Но това не е еволюция, уви-това е обратен процес.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: begetron426
Категория: Технологии
Прочетен: 2910733
Постинги: 370
Коментари: 4166
Гласове: 87751
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930